קריירה ולימודים

שביתה בחברת החשמל? זו ההחלטה שהתקבלה בנוגע לעיצומים

שבועיים אחרי שהודיעו על כוונה לפתוח בעיצומים בעקבות רפורמת החשמל והרישיונות שניתנו לחברה במסגרתה, ארגון העובדים וחברת החשמל מודיעים: "היה משא ומתן אינטנסיבי ומוצלח"
מערכת ice | 
מאיר שפיגלר (צילום אוליבייה פיטוסי פלש 90)
הנהלת חברת החשמל דיווחה הבוקר לדירקטוריון כי לאחר משא ומתן אינטנסיבי ומוצלח בהובלת מנכ"ל החברה, מאיר שפיגלר, ויו״ר ארגון העובדים יהודה גן אל, הודיע האחרון כי החל מיום ראשון יוסרו העיצומים והעובדים יחזרו לעבודה רציפה וסדירה. 
נזכיר כי ועד עובדי חברת החשמל הודיע על נכונות לעיצומים בקרב העובדים בעקבות רפורמת החשמל בחברה שאמורה להיכנס לתוקף בשלבי פירוק המונופול של ספקות החשמל בישראל. הוועד טוען כי מניעיו בי היתר הם מחסור באישורי הולכה וחלוקה לחברה שעתידים להסדיר את פעילותה עם תום הרפורמה, כאשר אלו מהווים הפרת הסכם עם עובדי החברה שמעמדם צפוי להיפגע עקב כך. הרפורמה שכבר כעת זמינה בהדרגה עבור בעלי מונה חכם, צפויה להכניס חברות צד שלישי לתחום ספקות החשמל כך שתיווצר תחרות בשוק, בדומה לשוק הסלולר, למשל.
הרעיון מאחורי הרפורמה הוא כזה: עד היום חברת החשמל הייתה מייצרת את החשמל, מוכרת לכם אותו, והוא היה מגיע אליכם הביתה בתמורה. בזכות הרפורמה החדשה בחשמל בישראל, שמכניסה חברות פרטיות למשק ומוציאה את חברת החשמל מהמונופול, חברות צד שלישי שיקבלו את החשמל מחברת החשמל, יוכלו למכור אותו, ובניגוד לחברת החשמל, הן יוכלו להציע הנחות על שימוש בשעות היום והלילה, שנעות בין 10 ל-20%.
 
מאיר שפיגלר: "מדיניות שיתוף הפעולה עם ועד העובדים הוכיחה את עצמה. לנגד עיני ההנהלה ונציגי העובדים עומדת טובת החברה והרצון להעניק שרות מקצועי ואיכותי לכלל הציבור אישית וממלכתית. יכולת ההידברות והאמון בין הצדדים, היוו את הבסיס לסיום המשבר ועל כך אני מברך את ההנהלה וועד העובדים, כאחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה