קריירה ולימודים

הישג לרשת המכללות "עתיד": חתמה על הסכם קיבוצי ראשון

בתום משא ומתן אינטנסיבי של נציגי ועד העובדים עם הנהלת החברה וההסתדרות הלאומית נחתם הסכם קיבוצי ראשון, אשר מסדיר את תנאי השכר לצד תנאי רווחה משופרים

מערכת ice | 
הסכם קיבוצי למכללות עתיד (צילום יחצ)
מכללות עתיד חתמה על הסכם קיבוצי ראשון המסדיר את תנאי השכר והרווחה של עובדי הרשת. בעיקרי ההסכם, אשר נחתם יחד עם ההסתדרות הלאומית, נקבעו תוספות שכר לכלל העובדים הכוללות העלאות שכר שנתיות ולאורך כל שנות ההסכם, כמו כן העובדים יקבלו מענק כספי חד פעמי. בנוסף יזכו העובדים להגדלת שווי דמי ההבראה, קרן השתלמות, תקציב רווחה מוגדל, השתלמויות, ביטוח שיניים קולקטיבי וביטוח בריאות. את המו"מ שנוהל במשך מספר חודשים ניהלו אייל קרמר, מנכ"ל קבוצת עתיד יחד עם אטי ארזי לרנר סמנכ"ל מטה ומשאבי אנוש כאשר את ועד העובדים ייצגה אילנה דריי יו"ר הועד.
גיל דמתי, יו"ר הנהלת רשת המכללות "עתיד": זוהי בשורה לעובדי רשת המכללות ובקרוב מאוד בשורה גם ברשת החינוך, העובדים שותפים להצלחה ולעשיה החשובה, מדובר במערכת שמוצאת את האיזונים הנכונים תוך עבודה משותפת לרווחת העובד ותנאי עבודתו. 
 
מנכ"ל קבוצת "עתיד", אייל קרמר: "זוהי בשורה משמעותית לעובדים ולחברה גם יחד ואנו מבקשים להודות לכל השותפים אשר פעלו לקידום ההסכם הקיבוצי עד לרגע החתימה. ההסכם נועד להשתית את יחסי העבודה על עקרונות של העצמת העובדים ורווחתם, שקיפות מלאה וביטחון תעסוקתי".
איתמר שרוני, מנכ"ל הנהלה פעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים על ההסכם הקיבוצי הראשון לעובדי רשת מכללות עתיד, הסכם קיבוצי מיטיב בתוספות שכר, ברווחה, ובשיתוף פעולה פורה בין ההנהלה ונציגות העובדים, אנו מברכים את חברי הוועד על ההישגים ומאחלים הצלחה בהמשך בעבודה הקיבוצית המשותפת עם הנהלת החברה. תודה לעו"ד בטי מצר לוי ותמי כהן מנהלת חטיבת משא ומתן על ליווי התהליך וניהול המשא ומתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה