כסף וצרכנות

רמי לוי חושף את הסיבה לזינוק במחירים: "ללקוח יש כוח"

איש העסקים הסביר בראיון: "לא לקנות בכל מחיר. המונופול הכי חזק והגורם העיקרי ליוקר המחייה - זה המדינה. גם בעולם המחירים עולים, בישראל במיוחד, לכן הצרכנים צריכים לקנות בצורה חכמה ולא לרכוש מוצר שהם אוהבים בכל מחיר, יש מגוון"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
רמי לוי הבעלים של רמי לוי שיווק השיקמה, דיבר בראיון מקיף ומסקרן בכאן רשת ב' עם שאול אמסטרדמסקי וליאל קייזר, על העלאת המחירים המתמשכת ומה הוא עושה כדי למגר את התופעה הלא פשוטה על רקע המצב הלא פשוט במדינה. 
על יוקר המחיה אמר: "נגד הדברים המפוקחים אין מה לעשות, זה מחירים בסיסיים, אבל גם בזה אנחנו עושים הנחה ברשת שלנו. אם הצרכן יעשה קנייה חכמה הוא יחסוך בעשרות אחוזים, שיסתכל על המוצרים המקבילים על המדף ומגוון רחב ושיקנה רק מה שבמבצע ומה שזול, שיצרן יראה שמוצר שלו לא נמכר והעלה מחיר לא בהצדקה, הוא יוריד מחיר ויעשה מבצע".
 
למה אין מהלך נוסף נגד היצרניות לא להעלות מחירים? "אני בכל אופן תמיד שם ולא עושים זאת בגלי האתר, אלא עושים זאת מול הספק כדי לבוא תמיד לקראת הצרכן. הספק גם צריך להבין שאם לא נבוא לקראת הצרכן זה יעלה לנו. יש מוצרים שיש בהם חוסר כמו חלב ושמן זית, אבל מצד שני יש מוצרים שיורדים והלקוח צריך להבין, אנחנו נלחמים עם הספק על הדבר הזה".
לוי אמר לצמד המגישים: "קוטג' לדוגמא גם לקנות בכל מחיר, אם קונים אותו בכל מחיר זה הבעיה אם יש מוצר שכולם אוהבים, מעבר לקוטג' יש הרבה מוצרים על המדף וללקוח יש כוח ביד, אז לא לקנות בכל מחיר. המונופול הכי חזק והגורם העיקרי ליוקר המחייה - זה המדינה. גם בעולם המחירים עולים, בישראל במיוחד, לכן הצרכנים צריכים לקנות בצורה חכמה ולא לרכוש מוצר שהם אוהבים בכל מחיר, יש מגוון".
למה אנחנו עושים בשקט את הדיונים מול הספקים? "אחרי זה לקחו כל הרשתות לחקירה, אני יכול להגיד שמבחינת הרשת שלי, אנחנו חברה ציבורית ואנחנו מדווחים לציבור, אם רואים שהורדנו ברווח הגולמי לקראת החגים, זה מה מראה על הרווח אם העלית מחיר או לא. אם רואים שירדנו ברווח הגולמי רואים שהלכנו לקראת הצרכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה