כסף וצרכנות

מגדל ביטוח משיקה: ביטוח מנהלים גמיש בהתאמה אישית

מוצר חדש מבית מגדל ביטוח המיועד לבעלי הכנסה גבוהה - Migdal For Life. מדובר בביטוח מנהלים גמיש בהתאמה אישית
מערכת ice | 
ירון שמאי (צילום סיון פרג')
מגדל ביטוח הכריזה היום (חמישי) כי היא פועלת להרחבת הגיוון במוצרי חיסכון ארוך הטווח שלה במטרה להעניק לסוכנים כלי עבודה שיסייעו להם להתאים את הצרכים ללקוחות באופן מדויק יותר. בחודש הבא תשיק החברה Migdal For Life, תכנית "מגדל לקצבה" לשכירים ולעצמאיים בגרסתה העדכנית. תכנית זאת מיועדת בעיקר לבעלי שכר גבוה מתקרת ההפקדות לקרן פנסיה מקיפה, ותאפשר למבוטחים אלו לפזר את הסיכונים שלהם בין מכשירים פנסיוניים מגוונים.
מדובר בביטוח מנהלים גמיש בהתאמה אישית בה יוחזרו תוכניות מן העבר דוגמה ביטוחי הריסק למקרה פטירה, אפשרות לקבל תשלום חד פעמי במקום תשלומים חודשיים, הוספת מוטבים, גם כאלה שאינם נחשבים שארים על פי חוק, כיסוי אובדן כושר עבודה מורחב ועוד. בנוסף, יהיה שינוי גם בדמי הניהול והלקוחות יוכלו לשלם אף פחות בתנאים מסוימים.
 
ירון שמאי, מנהל חטיבת לקוחות והפצה במגדל ביטוח, מסר: "בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה של צמצום מוצרים בענף הביטוח והפנסיה, כפועל יוצא של הרגולציה בענף. אנחנו מבקשים לאתגר את השוק ואת כללי המשחק על מנת שהלקוחות והסוכנים כאחד יוכלו שוב ליהנות מגיוון וגמישות. Migdal For Life יחזק את יכולת התחרות של הסוכנים בשוק הביטוח הפנסיוני לנוכח מגמות השוק, ובה בעת יבטיח מוצרים שמותאמים לצרכי המבוטחים באופן מיטבי. בחודשים הקרובים נשיק עוד שורת פתרונות בעולמות החט"א, הסיכונים והאלמנטרי, שיוסיפו וירחיבו את סל המוצרים שלנו תוך מתן ערך מוסך אמיתי ללקוחות ולסוכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה