כסף וצרכנות

שטראוס משיקה מוצר חדש: אלו הלקוחות שייהנו מהם

מותג אחלה מבית שטראוס משיק לראשונה את הסלטים המוכרים גם לקהל הטבעוני. חציל ב"מיונז" טבעוני, כרוב ב"מיונז" טבעוני ו"פטה" חציל טבעוני, שישווקו באריזות אישיות
מערכת ice | 
בניין שטראוס (צילום shutterstock)
מותג 'אחלה' מקבוצת שטראוס, מהמובילים בקטגוריית החומוס והסלטים, מנגיש את הסלטים המוכרים, גם לקהל הטבעוני. הסדרה כוללת שלושה סוגים: חציל ב"מיונז" טבעוני, כרוב ב"מיונז" טבעוני ו"פטה" חציל טבעוני שעברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב פאנל טעימה של קהילת ויגן פרנדלי (vegan friendly).
הסלטים הטבעוניים ישווקו באריזות אישיות של 120/125 גרם והן אינן מסומנות במדבקות אדומות. זוהי הפעם הראשונה בה ניתן מענה ייעודי בקטגוריית הסלטים. מרבית סלטי המותג, המבוססים על חומרי גלם מן הצומח, כבר מתאימים לקהל זה, אך הבשורה בהשקה החדשה היא המתכון שזהה לסלטים הנוכחיים.
 
שירי כהן מירקוס, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל, שטראוס: "אחלה כמותג מוביל שוק, כבר היום נותן מענה עם מגוון רחב של סלטי ירקות וחומוס המתאימים גם לקהל הטבעוני ומסומנים עם לוגו העמותה. החדשנות בסדרה החדשה היא ההנגשה הייעודית של הסלטים האהובים והנמכרים ביותר, שעד היום לא התאימו לטבעוניים בגלל שמכילים מיונז או ביצים, לקהל זה. כחלק מהתפיסה שלנו למתן אפשרויות בחירה לקהלים מגוונים אנחנו משיקים את סדרת אחלה vegan החדשה, עם המוצרים המעולים שנותנים מענה לסלטים האהובים ביותר שלנו גם לקהל הטבעוני ובאריזה בגודל של מנה אישית המותאמת לקהל היעד".
בשנים האחרונות, צרכנים ישראליים רבים הפחיתו בצריכת מוצרים מן החי ולפי מחקרים נראה כי 64% הפחיתו צריכת בשר, עוף ומוצרי חלב בשנה החולפת. בנוסף לאחוז הצמחונים (6%) והטבעונים (3-4%), מדובר ב-74% מאוכלוסיית ישראל. מותג אחלה מוביל את קטגוריית הסלטים עם נתח שוק של כ-43.6% ושווי שוק של 273 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה