כסף וצרכנות

ישראכרט במהלך ענק: זה השינוי בכרטיסי האשראי של החברה

מחזיקי כרטיס קאשבק של ישראכרט, יוכלו לתרום את צבירת הקאשבק, או חלק ממנה, לעמותת "עיגול לטובה". בנוסף, החברה מציעה למצטרפים חדשים לכרטיס הקאשבק הטבת הצטרפות מוגדלת
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום pixabay, shutterstock)
החל מהיום (שני) מחזיקי כרטיס קאשבק של ישראכרט ומחזיקי אמריקן אקספרס בעלי קאשבק פרימיום, יוכלו לתרום את צבירת הקאשבק, או חלק ממנה, לעמותת "עיגול לטובה", בצורה קלה באמצעות לינק ייעודי. 
כיצד עושים זאת? מגדירים מהו סכום התרומה אותו רוצים להעביר מצבירת הקאשבק, משקלים בודדים ועד כל הצבירה הכספית הקיימת בכרטיס בזמן הנתון, ומגדירים למי רוצים להעביר את התרומה.
 
ניתן לבחור כי התרומה תועבר לעמותה אחת ספציפית מבין ה-245 המוצעות או לבחור להעביר את התרומה לפי קטגוריית עמותות הפועלות בתחום מסוים (אזרחים ותיקים/ אנשים עם מוגבלות/ חינוך/ בריאות ועוד), כאשר בתוך כל קטגוריה ישנו פירוט של העמותות הרלוונטיות. 
אפרת לייזר סמנכ"ל לקוחות פרטיים של ישראכרט: "אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת עיגול לטובה. לקוחותינו נהנים מצבירת קאשבק העומדת לעתים על מאות שקלים בחודש. מנגנון דיגיטלי להעברת התרומה בלחיצת כפתור, יאפשר ללקוחותינו להפנות חלק מהצבירה לטובת העשייה החשובה של העמותות השונות, תוך בחירה בתחום קונקרטי או עמותה שהכי קרובים לליבם".
אפרת לייזר (צילום: תמי בר שי)
כמו כן, בימים אלה ישראכרט מציעה למצטרפים חדשים לכרטיס הקאשבק הטבת הצטרפות מוגדלת. לקוח שינפיק כרטיס קאשבק חדש, ייהנה מ-150 שקלים צבירה לגיפטקארד הדיגיטלי, לאחר 3 חודשי שימוש של מינימום 9,000 שקל. ההטבה בתוקף עד אמצע ינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה