תוכן שיווקי

ריאלטי גרופ נדל"ן בע"מ

תוכן מקודם |
group (צילום יח"צ)

בעידן בו כולם רוצים לעסוק בנדל"ן, ריאלטי גרופ נדל"ן היא חברה המהווה דוגמא לחברת נדל"ן טובה ואמינה, ובמה נבדלת חברת נדל"ן ממשרד תיווך, מקבלן או ממשקיע פרטי שקונה ומוכר קרקעות
ריאלטי גרופ נדל"ן היא חברת נדל"ן המתמחה בשיווק, תיווך, מכירה והשקעות נדל"ן, ארבעת האתגרים המשמעותיים ביותר בעולם הנדל"ן, ארבעת האתגרים שמקיפים את כל המסחר בנדל"ן, ומשקפים הלכה למעשה את המשמעות והמהות של עולם הנדל"ן.

צוות שותפים בכירים בעולם הנדל"ן
חברת ריאלטי גרופ נדל"ן הוקמה ומנוהלת על ידי צוות שותפים הנמנים על בכירי ענף הנדל"ן בישראל, ובפרט ענף שיווק הנדל"ן ומכירות נכסים בישראל. את החברה מנהלים מספר שותפים מהוותיקים בענף , כשכל אחד מהם מביא איתו ידע מקצועי עשיר מאוד, ניסיון רב שנים במגוון היבטים בשוק הנדל"ן הישראלי ובכלל זה תחום הבנייה והיזמות, שיווק ומכירת נכסים וכן ליווי תכנוני מס וליווי משפטי בכל סוגי עסקאות המקרקעין.

מתחם האלף בראשון לציון הינו פרויקט נדל"ן יחיד מסוגו בישראל
מתחם ה 1000 בראשון לציון הינו פרויקט הדגל של החברה, פרויקט המשלב את כלל יכולות החברה בצורה מרוכזת ובמינון גבוה. פארק ה 1000 הינו פרויקט בנייה הקורם עור וגידים בראשון לציון וצפוי להימשך במהלך השנים הקרובות, התוכנית משתרעת על פני שטח עצום של 1000 דונם וכוללת מרכזי בילוי חדשניים , כ-4,900 יחידות דיור, כ- 1.7. מיליון מ"ר ייעודיים לתעשייה עתירת ידע ( הייטק ) פנאי ובילוי ,פארק ירוק רחב ידיים הממוקם בלב השכונה , והכל בסמוך לצירי תנועה מרכזיים , במרחק הליכה קצרה מהים. הפרויקט צפוי להתחיל להיבנות כבר בשנים הקרובות, ובריאלטי גרופ נדל"ן כבר ערוכים לקראת הפרויקט.

פרויקט פארק הים בבת ים
פרויקט נוסף בו מעורבת החברה הוא פרויקט פארק הים בבת ים, פרויקט מגורים הממוקם בין החוף הדרומי של בת ים והחוף הצפוני של ראשון לציון, ובו כ 4,000 יחידות דיור בבניינים משותפים של 3-4 קומות לצד מגדלי יוקרה בני 16-42 קומות, בתי מלון, שטחי מסחר ומבני ציבור, ובו אחראית החברה על שיווק קרקע לזכויות דיור בבניינים הממוקמים במיקום הטוב והאטרקטיבי ביותר בפרויקט.

עשרות פרויקטים נקודתיים ברחבי אזור המרכז
מעבר לכך, מנהלת החברה מספר פרויקטים נקודתיים ובהם שיווק ומכירה של יחידות דיור בבנייני יוקרה ברמת גן, בתורמוס 15 ראשון לציון , וילות יוקרה בשכונת נווה דקלים , נאות שיקמה, ליווי וריכוז בעלי קרקע לבנייה בשכונת נווה ים במערב ראשון לציון ובתים משותפים בערים וישובים בכל אזור המרכז. ניהול הפרויקטים בריאלטי גרופ נדל"ן מבוצע במסגרת 5 מחלקות מקצועיות, שאחראיות על כל השלבים בשרשרת הערך הנדל"נית, ובכלל זה תחומי השיווק ומכירת קרקעות לבנייה פרטית, פרויקטים למגורים, מכירה, השכרה וקנייה של נכסים יד שניה, איתור קרקעות להשקעה ומיסוי וליווי משפטי בשוק הנדל"ן.

מודל מנצח לניהול פעילות החברה
לאורך יותר מ 20 שנות של פעילות ורכישת יכולות מתקדמות בענף הנדל"ן, בנתה החברה מודל עבודה מאוד מסודר, שיטתי ומצליח לניהול פרויקטים, מודל המבוסס על 9 אבני יסוד ובהן: אפיון פרויקט, מחקר שוק מקיף ויסודי, מיתוג וגיבוש חומרים שיווקיים, ביצוע וניהול קמפיינים שיווקיים באינטרנט, גיבוש תכנית תקציבית לפעילות השיווק והפרסום, הקצאת אנשי מכירות מיומנים למשרדי מכירות לפרויקט, ניהול תהליכי משא ומתן מול רוכשים פוטנציאליים, הפקת דו"חות ופגישות עבודה מול בעלי הפרויקט ומתן שירותי סיוע וליווי לרוכשים.

ריאלטי גרופ נדל"ן –מובילה להצלחה
ריאלטי גרופ נדל"ן היא דוגמא קלאסית לגוף נדל"ני שעוסק בתחומים המאתגרים ביותר בעולם הנדל"ן, ומתמודד עם המטרות התובעניות ביותר של השקעה בפרויקטים בכל היקף, תוך הקפדה על רווחיות אטרקטיבית לבעלי הקרקעות והנכסים המיוצגים על ידה. עם צוות של ארבע דמויות מהמובילות בעולם הנדל"ן, ניסיון ארוך
שנים של קמפיינים וכנסי מכירות וידע מקצועי המקיף את כל השלבים העסקיים והמשפטיים של עולם הנדל"ן והמקרקעין, ריאלטי גרופ נדל"ן היא בהחלט חברה המובילה את לקוחותיה להצלחה.

 
תגיות נדל"ן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה