תוכן שיווקי

צוות פינוי דירה

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
פינוי דירה הוא שירות שאולי לא שמעתם עליו עד היום, אבל מדובר בשירות חי וקיים שנצרך לא רק על ידי אנשים פרטיים, אלא גם על ידי בתי עסק, מפעלי תעשייה וארגונים, ואפילו שירות שסביבו יש שוק שלם עם שורה של חברות פינוי, ובהן גם מספר חברות בולטות ומובילות כדוגמת צוות פינוי דירה. חברת צוות פינוי דירה היא חברה וותיקה ומקצועית הפעילה בשוק הפינוי הישראלי מזה שנים ארוכות, במהלכן רכשה לעצמן מוניטין בכל סוגי שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק.
מבצעים את כל סוגי שירותי הפינוי
החברה מציעה שירותי פינוי דירה, פינוי מקלט או מחסן, פינוי משרד, חנות, בית עסק או מפעל, פינוי מחסנים לוגיסטיים ומחסני מזון, פינוי פסולת סביבתית, פינוי גגות, פינוי בתי ספר, גני ילדים ובתי מלון, פינוי דירות של אגרנים כפייתיים ולמעשה כל משימת פינוי אפשרית. לאורך שנות פעילותה, צברה החברה שורה של יכולות המאפשרות לה כיום להציע מענה מושלם לכל לקוח ולכל סיטואציית פינוי ובכלל זה פינוי של מבנים מקומות עליונות בבניינים רבי קומות, פינוי דרך חדרי מדרגות צרים ללא מעלית, פינוי של פריטי יוקרה, פינוי של פסולת ותכולת דירה מוזנחת וכדומה.
סטנדרטים גבוהים של שירות ומקצועיות
לאורך שנות פעילותה, בנתה חברת צוות פינוי דירה סט שלם של יכולות ומתודולוגיות פינוי ושירות המיועדות להציע לכל לקוח את מקסימום הערך לו הוא מצפה. בכלל זה, מציעה החברה סל של שירותים משלימים המיועדים ללקוח להשיג את המטרה הסופית שלו תחת קורת גג אחת. בכלל זה מציעה החברה שירות מיון חפצים לפני פינוי, שירות עיטוף ואריזה לחפצים המיועדים לאחסנה חוזרת, שירות סידור בתים, שירות ניקיון יסודי אחרי פינוי, שירות חיטוי מקצועי באמצעות כלור ואפילו שירות תיקונים קלים ברחבי הבית לאחר הפינוי.
צוות עובדים מקצועיים ואחראים
את פעילות הפינוי מבצעת החברה באמצעות צוות עובדים בוגרים, אחראים ומסורים העוברים הכשרות ייעודיות ותקופתיות סביב כל שירותי החברה, הן סביב היבטים מקצועיים והן סביב היבטי שירות חשובים על פי מדיניות השירות של החברה. במדיניות השירות תוכלו למצוא התחייבות להגעה בדיוק בזמן, סיום המשימה במסגרת לוח הזמנים שנקבע, ביצוע הפינוי על פי דרישות הלקוח, מינימום הפרעה לשכנים, איסור חניית מכולת הפינוי בחניית שכנים, ביטוח מלא על כל מרכיבי הפינוי ועוד.
עובדים על פי החוק ועל פי אתיקה מקצועית מובהקת
כמו כן, מקפידה חברת צוות פינוי דירה לפעול על פי החוק בצורה מלאה, ובכלל זה מעבירה את כל החפצים המפונים ליעדים מורשים בלבד, ובהם ארגוני צדקה, משפחות נזקקות, מפעלי מיחזור או אתרים מורשים להטמנת פסולת. כמו כן, מציעה החברה שירותי פינוי דירה בחינם, וזאת במידה והחפצים המפונים הם בעלי ערך כספי שאותו ניתן לממש על ידי מכירתם בשוקי יד שניה. בסך הכל, מתחייבת החברה להעניק לכל לקוח את חוויית השירות האולטימטיבית לשביעות רצון מלאה, כפי שניתן להיווכח מהמוניטין לו זוכה החברה אחרי שנים של פעילות בתחום מול שורה של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.
מקצוענים החל מהרגע הראשון
חברת צוות פינוי דירה מקפידה על רמה מקצועית החל מהרגע הראשון, מספקת ללקוח תשובות על כל השאלות המטרידות אותו בנושא, שולחת נציג מקצועי על מנת לבחון את המקום ולהפיק הצעת מחיר בהתאם להיקף העבודה הצפויה במקום, ומקפידה גם על הצעת שירותיה ברמת מחיר תחרותית ואטרקטיבית, על אף הסטנדרטים הגבוהים המיושמים על ידה, הרבה מעבר למה שנהוג בשוק הפינוי הישראלי.
תגיות דירה | פינוי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה