תוכן שיווקי

ייצוג מקצועי בתחומי הדין הפלילי

תוכן מקודם |
כתיבת מומחים (צילום shutterstock)
משרד עורכי הדין של אסף דוק מתאפיין במקצועיות, יסודיות ובחשיבה יצירתית, אשר יוכלו לסייע רבות בכל מקרה של תיק העוסק בדין פלילי.
אודות עו"ד אסף דוק
את המשרד ייסד עורך דין פלילי אסף דוק יוצא משרד המשפטים. לאסף דוק תארים אקדמיים במשפטים, פוליטיקה וממשל. נכון להיום, אסף דוק חבר בועדה לעניינים פליליים ובודעת טכנולוגיה. בנוסף לכך, מחזיק עו"ד אסף דוק ברישיון להופיע גם בפני בתי הדין הצבאיים.
כמו כן, מחזיק עו"ד אסף דוק בתואר מוסמך למדעי המחשב, ובעל ניסיון רב גם בעולם המחשבים והאינטרנט, בנוסף על העולם המשפטי- על כן, אחד מן התחומים בהם עוסק המשרד בהצלחה הינו תחום עבירות האינטרנט (פשעי סייבר, הימורים ברשת, דיני פרטיות באינטרנט ועוד).
יש לציין כי בנוסף לכל אלה, אסף דוק אדם נשוי ואב לשלושה ילדים, והמשפחה מתגוררת ביבנה.
משרד עורכי הדין
בנוסף לעו"ד אסף דוק שייסד את המשרד ומנהל אותו, מועסקים במשרד עורכי הדין עוד מספר עורכי דין פליליים בעלי ניסיון בתחומים שונים של הדין הפלילי- חלקם מתמחים בדין הצבאי, אחרים בקרימינולוגיה או בעבירות תקשורת. בכל מקרה של פניית לקוח, ניתן להתאים עורך דין פלילי בעל התמחות מתאימה וספציפית למקרה, וזאת על מנת לשמור על רמה גבוהה של מקצועיות בכל תיק ותיק.
המשותף בין כל עורכי הדין המועסקים במשרד הוא החשיבה מחוץ לקופסא שתוכל לספק פתרונות יצירתיים בכל מקרה, וכן הליווי המקצועי והיסודי כבר מן השלבים ההתחלתיים של החקירה. חשוב מאוד להבין כי פעמים רבות, ניתן לסיים את ההליך ואף לסגור את התיק בלי צורך בהליך משפטי כבר במהלך החקירה, וזאת בהינתן ייעוץ משפטי נכון והגיוני. לכן, חשיבות הטיפול בתיק כבר החל מן השלבים הראשונים הינה גבוהה מאין כמותה, ויכולה לחסוך כמות בלתי נתפסת של כספים ומאמצים בעתיד.
באופן כללי, עורך דין פלילי אסף דוק ויתר עורכי הדין במשרדו אינם מייצגים ארגוני פשע, עבריינים חוזרים או עבריינים מקצועיים. המשרד שם לו למטרה לייצג נאשמים נורמטיביים, עצמאיים ושכירים, אשר זוהי להם ההסתבכות הראשונה עם רשויות החוק מבלי שיש להם עבר פלילי כלשהו.
הצלחות קודמות של המשרד
ניתן למנות לא מעט הצלחות של עורך דין פלילי אסף דוק ושל שאר עורכי הדין במשרדו לאורך שנות פעילות המשרד.
בין לקוחותיו של המשרד ניתן למצוא אנשים מכל קצוות החברה - אנשי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים, שכירים, אנשי עסקים ועוד. ניתן לזקוף לזכותו של המשרד מקרים רבים של אי הרשאה ואף זיכוי מעבירות כמו אחזקת סכין שלא כדין, זיוף מסמכים, איומים, הונאה וגניבה ואפילו אישומים חמורים יותר כגון תקיפה ואונס.
כמו כן, עוסק המשרד גם בתחומי הדין הצבאי- שם ניתן למנות סיפורי הצלחה כגון זיכוי חייל מאישום עבירות בנשק.
תגיות עורך דין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה