תוכן שיווקי

מאליס/MAELYS- עצות חובה לשמירה על עור הפנים

תוכן מקודם |
mg (צילום יחצ)
סיסמא המלווה את כוחות כיבוי האש אומרת כי הדרך הטובה ביותר להילחם בשריפה היא למנוע אותה. הדבר נכון גם בכל הקשור לבריאותנו וטיפוח עור הפנים.
מעבר לגנים שקיבלנו בתורשה, ישנה השפעה גם לאורח החיים ולגורמים הסביבתיים המקיפים אותנו.
מאליס/MAELYS ריכזו עבורנו 3 עצות לשמירה על עור פנים בריא, קורן ומלא זוהר.
1.מתח ולחץ נפשי- מאליס/MAELYS, בוחרים לציין את קצב החיים האינטנסיבי שהעולם המודרני מזמן כגורם בעל  השפעה על מראה עור הפנים. מחקרים מראים שמתח וחרדה משפעים לרעה לא רק על הבריאות, אלא גם כגורם העלול להביא להזדקנות מוקדמת של העור.
עצת מאליס/MAELYS- פעילות גופנית היא דרך מומלצת להפיג ולשחרר מתחים. הקפידו לשלב במהלך היום פעילות ספורטיבית מכל סוג שהיא ,מעבר לתרומה למצבנו הפיזי, הדבר יסייע לשיפור ההרגשה הכללית.
2.תזונה- ידוע כי מתקיים  קשר ישיר בין המזון והשתייה שאנו צורכים לבין מצבנו הבריאותי. הדבר נכון גם כלפי מראה עור הפנים. קצב החיים המהיר לצד הזמינות וההיצע התעשייתי גורם לנו לשכוח את הנזקים הקיימים באותם מוצרים. דיאטות קיצוניות ותזונה לא מאוזנת עלולים לגרום לרפיון העור ולפגיעה במראה עור הפנים.
עצת מאליס/-MAELYSהיתרונות הבריאותיים של שתית מים נשכחו בתוך שטף הפרסומות למשקאות קלים המקיף אותנו. שתייה של 2 ליטרים מים בכל יום חיונית למערכות הגוף ובכלל זה למראה עור הפנים. דיאטות בלתי מבוקרות ואיבוד משקל רב בזמן קצר מסוכנים באופן כללי לבריאות. הקפדה על תזונה מאוזנת המשלבת פירות וירקות תעניק לגופנו מינרלים וויטמינים חיוניים החשובים ליצירת מראה פנים קורן וזוהר.
3.זיהום אוויר וחשיפה בלתי מבוקרת לשמש- העולם התעשייתי יוצר נזק סביבתי רב: ערפיח, עשן, קרינה ושינוי מזג אוויר קיצונים הביאו להיווצרותם של רדיקלים המזיקים לבריאות. עור הפנים מושפע גם כן מכך, הנזקים האופייניים מגיעים בדמות אדמומיות, פיגמנטציה, כתמים ואיבוד הזוהר הטבעי של העור.
עצת מאליס/MAELYS- מעבר לכך שמומלץ על כל אחד ברמה האישית  לאמץ התנהגות ירוקה ככל האפשר על מנת להגן על הסביבה, בכל הנוגע לשמירה ועזרה לעור הפנים אנו ממליצים להקפיד להגן על העור מפני חשיפה ממושכת לשמש ולהקפיד על כל אמצעי ההגנה הקיימים: כובע, משקפי שמש וקרם הגנה.
אמצעי נוסף המומלץ על ידנו להתמודדות עם אותם מפגעים הינו מסכות הבד לפנים של מאליס/ MAELYS .המסכות עשירות בלחות חיונית ומעניקה הזנה ישירה לעור הפנים, החומרים הפעילים מסייעים להשיב לעור הפנים את הברק והזוהר.
 
תגיות ברק | מאליס | עצות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה