תוכן שיווקי

קידום אורגני – הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק ולייצר לקוחות חדשים

תוכן מקודם |
digital-marketing (צילום pixabay)
בעידן בו אנו חיים אף בית עסק המעוניין להישאר רלבנטי ולהמשיך לצמוח ולשגשג לאורך זמן אינו יכול להרשות לעצמו שלא להיות פעיל גם ברשת. למרבית העסקים ישנם כיום חשבונות עסקיים בפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות ואפילו אפליקציות ייעודיות המקשרות בנוחות בין הלקוחות לממשק המכירות של העסק. אך לפני כל אלו, הדרך הבסיסית והמתבקשת ביותר לייצר נוכחות עבור העסק ברשת היא באמצעות אתר אינטרנט. האתר של העסק הוא הפנים שלו ברשת אל מול העולם כולו, ולכן אתר טוב ואפקטיבי הוא חשוב מאין כמוהו. על מנת שהאתר יגיע אל אנשים רבים ובאמת יסייע לקדם את העסק יש לקדם אותו באופן אקטיבי לאורך זמן.
מהו קידום אתרים אורגני?
עבור מי שאינו בקיא בעולם השיווק הדיגיטלי ואינו מכיר את המושג, קידום אתרים אורגני הוא למעשה שורה ארוכה של פעולות טכניות שונות אותן ניתן לבצע על מנת להבטיח כי האתר "יתברג" במקום טוב בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים (ובעיקר של גוגל...) עבור מילות מפתח וביטויים שונים הקשורים לתחום בו עוסק אתר זה. במידה והעסק שלכם הוא חנות פרחים, לדוגמה, תרצו שהאתר שלכם יופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש עבור ביטויים כמו "חנות פרחים", "הזמנת זר פרחים" וכד'.
קידום אורגני, בניגוד לקידום ממומן, הוא קידום בו הפעולות השונות מביאות את האתר לטפס במעלה תוצאות החיפוש באופן "טבעי" (או "אורגני"...), בעוד במקרה של קידום ממומן מדובר בפרסום לכל דבר ועניין – תשלום ישיר וגלוי לאותו מנוע חיפוש או רשת חברתית על מנת שיציגו את הקישור לאתר שלכם לגולשיהם. במסגרת קידום אתרים אורגני יש לבצע פעולות שונות באתר ובאתרים אחרים, דוגמת יצירת קישורים המפנים לאתר שלכם, הזנת תכנים רלבנטיים לאתר עצמו ולאתרים אחרים, ביצוע אופטימיזציה של דפי האתר ועוד.
מדוע זה רלבנטי לעסקים וכיצד מומלץ לעשות זאת?
המקומות בהם יופיע האתר שלנו בתוצאות החיפוש הם מה שיקבע בסופו של דבר כמה גולשים יגיעו אליו וכמה אנשים בעולם ייחשפו אליו. לכן, אם אותו אתר מייצג את העסק שלנו ואמור להביא לנו לקוחות, לספק מידע רלבנטי לגורמים שונים וכו', אנו חייבים לקדם אותו על מנת להגדיל את כמות האנשים הנחשפים אליו, לאפיין אותם ולמקד את השיווק של העסק.
בעוד קידום אתרים אורגני הוא כאמור תהליך מורכב יחסית ותחום בו שוררת תחרות עזה, הדרך המומלצת והמתבקשת לעשות זאת היא באמצעות פנייה לאנשי מקצוע מנוסים – מקדמי ומקדמות אתרים המתמחים בקידום אורגני.
חברות שונות מתמחות כיום בתחום ספציפי זה. קידום אתרים ע"י אימוג'ו הוא דוגמה לאתר המתמחה בקידום אורגני עבור אתרים של עסקים, כאשר פנייה לחברה מנוסה מסוג זה יכולה בהחלט לעשות את ההבדל בין אתר מדשדש אשר אינו תורם יותר מדי לעסק אותו הוא מייצג, לבין אתר פעיל ודינמי אשר מביא לקוחות רבים מדי חודש ומעלה משמעותית את המכירות של העסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה