תוכן שיווקי

קרטונים למכירה

מחפשים קרטונים חדשים או משומשים למעבר דירה, משרד או סתם לאחסון ואריזה הגעתם למקום הנכון
תוכן מקודם |
קרטונים לאריזה (צילום יחצ)
מחפשים קרטונים חדשים או משומשים למעבר דירה, משרד או סתם לאחסון ואריזה הגעתם למקום הנכון. אנו מתמחים ביצור ויבוא של מגוון רחב של סוגי קרטון ומכירה ללקוח הסופי במחירי מפעל.
קרטונים במארזי מבצע, קרטונים למעבר דירה, קרטוני ארכיב, קרטון גלי ועוד מגוון גדול במחיר קטן. אצלנו אין סיסמאות, אין אותיות קטנות והמחירים תמיד כוללים מע"מ. והאיכות? ללא תחרות.
איפה מוכרים קרטונים למעבר דירה?
תוכלו לרכוש באמצעות אתר האינטרנט באופן עצמאי בצורה מאובטחת עם כרטיס האשראי שלכם.
תוכלו לקנות ישירות בחנות הממוקמת ברחוב הקישון 8 בני ברק בגבול רמת גן, ממש ליד קניון איילון.
תוכלו להזמין קרטונים בהזמנה אישית ע"פ דרישה, גודל, לוגו, עובי קרטון וסוג קרטון רצוי.
אצלנו תוכלו למצוא קרטונים למכירה המתאימים באופן מושלם להובלת דירה, הובלת משרד או סתם בכדי לאחסן תכולה לאורך זמן.
מחיר קרטונים לאריזה
קרטונים איכותיים חד גליים או דו גליים, במידות החל מ-50 ס"מ אורך ומעלה יעלו לכם בין 4.5 ₪ ועד ל-6 ₪. כמו כן, תוכלו למצוא קרטונים למכירה גם במחיר מוזל ברכישת חבילת מעבר הכוללת גם קרטונים וגם סרטי דבק לסגירתם וכן חבילות מורחבות הכוללות גם נייר אריזה וגלילי ניילון בועות.
אצלנו תמיד מחירי הקרטונים במבצע חסר תקדים, כי אין לנו מתחרים.
ההבדל אינו נעוץ רק במחיר, אלא גם באיכות אבל לא רק, אלא גם באופן המדויק בו אנו מגדירים את תכונות המוצר שלנו. כך שלכם לא יהיה כל ספק, מה אתם עומדים לרכוש ולקבל.
בשונה מאתרים אחרים, אין אנו עוסקים בהגדרת קרטונים למכירה בעזרת משחקי מילים כמו קרטון גדול, קרטון קטן. אנו מציינים את מידות הקרטון באופן מדויק, את סוג הקרטון- אם הוא חד גלי או דו גלי ואת כל התכונות הנדרשות לכם בהתאמה מקצועית בלבד.
קרטונים משומשים למכירה.
לא פעם אנו נשאלים האם יש לנו קרטונים משומשים, אז התשובה היא כן, יש לנו גם משומשים.אך רק רגע לפני שאתם בוחרים ברכישת קרטון משומש, כדאי לברר למה הוא מיועד לשמש אתכם.
אם לאריזת חפצים שאינם לשימוש אישי, אז בהחלט ניתן להסתפק בסוג הזה.
אם הצורך שלכם הוא למעבר דירה, המלצתנו היא שלא לקנות קרטונים משומשים וזאת מניסיון רב שנים. בגדים, סדינים ומגבות הם פריטי לבוש ושינה שצריכים להישמר ולהיארז אך ורק בקרטון חדש. אינכם יודעים מה היה מקור הקרטון המשומש, מה הכיל קודם לכן ומה נארז בו.
מבצע קרטונים למכירה בסיטונאות. 
רוצים למתג את הקרטון שלכם עם לוגו החברה שלכם? אצלנו תוכלו להזמין קרטונים בהזמנה אישית ע"פ דרישה. תוכלו לבחור את צבע הקרטון: קרטון לבן, קרטון חום, קרטון חד שכבתי ודו שכבתי ואף תלת שכבתי.
עכשיו במבצע קרטונים למכירה במגוון מידות, סוגים ומחירים בהתאם לכמות ההזמנה שאתם צריכים. על מנת לקנות קרטון ממותג יש מינימום הזמנה של 2,000 יחידות.
אצלנו תוכלו לבצע קניית קרטונים במבצע זול יותר ממפעלים בארץ, זול יותר ממשווקים מקומיים ובמהירות אספקה יוצאת מן הכלל.
קרטונים למכירה כולל משלוח.
רק Getpacking מספקת משלוחים לכל הארץ גם בהזמנות קטנות החל מ-5 יחידות ומעלה. תוכלו להזמין היום ואף לקבל היום, תלוי באזור מגוריכם. משלוחי קרטונים אקספרס באזור המרכז.
אם יש לכם מזל וקניתם לפני שהשליחים שלנו יצאו לאזור ירושלים או לאזור הצפון והדרום, ייתכן ותקבלו אותם עוד היום. ניתן להזמין משלוח של קרטונים ומוצרים נלווים כגון גלילי ניילון בועות, קרטון גלי, דבק מסקינטייפ, חבילת נייר אריזה, אקדח סרט דבק וכל הקשור למעבר דירה, משרד ומה שנחשב כחומרי אריזה.
זמני משלוחי קרטונים במרכז.
אנו מספקים קרטונים עם שירות השליחים שלנו לאזור המרכז עוד היום ועד 48 שעות, ממש עד פתח הדלת. הקרטונים מגיעים ארוזים, נקיים, חדשים בדיוק כפי שהתרגלנו להזמין פיצה.
משלוח קרטונים לתל אביב להיום, גם לרמת גן, רמת השרון, פתח תקווה, גבעתיים, ראשל"צ ועוד ערים נוספות במהירות, בהתאם לדחיפות.
זמני משלוחי קרטונים באזור הדרום.
רכשתם אצלנו קרטונים וחשוב לכם מהירות האספקה? רק אצלנו תוכלו לקנות קרטונים באזור הדרום, קרית גת, קרית מלאכי, ב"ש והמושבים בסביבה עד 72 שעות לכל היותר.
אנו מבצעים חלוקה באזור הדרום פעמיים בשבוע, כך שיכול להיות שהזמנתם קרטונים באזור הדרום היום ותקבלו אותם כבר מחר.
זמני משלוחי קרטונים מהירים לאזור הצפון.
גם אם אתם גרים בחיפה והקריות, נהריה, עפולה, בית שאן אנחנו נגיע עד אליכם.
שירות משלוחים מהיר ביותר, יספק לכם את חומרי האריזה והקרטונים לא יאוחר מ-3 ימי עסקים.
קרטונים למכירה באספקה מיידית יכולים להיות אצלכם בבית עוד היום או מחר אם הזמנתם בימי החלוקה שלנו לאזור הצפון. לבירורים, אל תהססו לחייג אלינו.
זמני חלוקת קרטונים בירושלים והסביבה.
כנ"ל גם לאזור ירושלים, אנו מוכרים קרטונים לכל חלקי הארץ במחיר משלוח אחיד ומשתלם.מחיר המשלוח אצלנו נקבע לא ע"פ אזור המגורים, אלא ע"פ הכמות.
תוכלו להזמין קרטונים במשלוח לתלפיות, לרוממה, לגבעה הצרפתית או לרובע הירושלמי ולקבלם תוך 72 שעות לכל היותר.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה