תוכן שיווקי

טיפים לשיווק עסקים קטנים

תוכן מקודם |
מחשב נייד (צילום PIXABAY)
עסקים קטנים הם גורם משמעותי מאוד בכלכלת ישראל. חברת שוק חופשי מתפקדת חייבת הרבה מיציבותה להתנהלות העסקים, ליכולתם לייצר מקומות עבודה איכותיים גם באזורים הרחוקים ממרכזי הערים ומאפשרים גם לאוכלוסיות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך-בינוני להתקדם בסולם החברתי. עם זאת, המציאות העגומה בישראל היא שרבים מהעסקים הקטנים שרויים במלחמת קיום מתמדת וכ-80% מהם נסגרים בשנה הראשונה.
לכן, דווקא העסק הקטן זקוק לתוכנית שיווק יעילה שתסייע לו להתקדם ברגעים הקריטיים ביותר של תקופת ההקמה. אספנו עבורכם כמה כלים שיסייעו לכם בצעדים הראשונים בשיווק העסק הקטן.
השקיעו בדף הפייסבוק
דפי פייסבוק הם כלי נהדר לקדם עסקים קטנים. חשוב ליצור דף בעל אווירה פרסונלית שתיתן לאנשים את התחושה כי הם מתנהלים מול אדם עם סיפור חיים ותוכן עשיר מאחוריו. כאשר ישנה תחושה אנושית לעסק שלכם, אנשים נוטים ליצור עמו קשר, להיקשר עמו ולשתף את התוכן. כך, העסק הפרטי שלך עשוי להפוך לאושיית רשת אטרקטיבית.
חשוב להקפיד על העלאת פוסטים כפעמיים בשבוע, אבל להיזהר מהצפה. העלאת פוסטים לעתים קרובות מדי עשויים ליצור את האפקט ההפוך ולפגוע בטראפיק שלך באופן משמעותי.
אין כמו ווידאו
צרכני רשת פשוט מתים על סרטונים, כל מחקרי השיווק מצביעים על כך. עם זאת, לא כל סרטון מביא לאותו אפקט. מחקרים מראים כי הגולש הממוצע גולל את התוכן ברשתות כך שהוא יצפה בכל סרטון כ-3 שניות בממוצע. לכן, כל סוכנות דיגיטל מנוסה יודעת שכדי ליצור סרטון מושך ויעיל, חשוב ליצור עניין ממש בשניות הראשונות של הסרטון.
צרו סרטוני הדרכה או הצגות מוצר שיש בהן ערך מוסף, מידע יעיל או פשוט תוכן מצחיק ומושך, כזה שיגרום לגולשים לשלוח את הסרטון לחבר עם הכיתוב "אתה חייב לראות את זה!", למה? כי זה שיתופים זה אחד הכלים הכי חזקים שעומדים היום לבתי עסק. חשוב לזכור – ביוטיוב, תיוג הסרטונים במילות מפתח הוא קריטי. בהתחשב בעובדה שהאתר נקנה על ידי גוגל ועובד בסנכרון מלא עם ענקית החיפוש, אופטימיזציה של הסרטונים תגביר את החשיפה שלכם באופן משמעותי.
דפי נחיתה
אתר רשמי עם חוויית משתמש גבוהה ורספונסיביות עם מגוון המכשירים הוא חשוב מאוד וראוי. עם זאת, הוא לא בהכרח מספיק. בממוצע הצרכן יעבור בין 3 אתרים לפחות במהלך חיפוש מוצר לפני שיבצע רכישה בפועל. לכן, חשוב שנעזור לו למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש בקלות. יצירה של מגוון דפי נחיתה למוצרים השונים, משמש כפלטפורמה ממוקדת, שאינה דורשת מהלקוח להיכנס לאתר ולחפש את מה שהוא צריך.
תמיד נוכל בדף הנחיתה עצמו להזמין אותו להירשם לניוזלטר ולראות מוצרים נוספים או לבקר באתר. דף נחיתה מעוצב ביעילות עם סרטוני מוצר מפורטים ומושכי עין ותהליך רכישה נוח ויעיל, הוא אחד הכלים הטובים ביותר לשפר את יחס ההמרה שלך ולהעלות את הרווחים.
כרטיס ביקור אלקטרוני
אחד המוצרים החמים ביותר היום הוא כרטיס הביקור האלקטרוני. הכלי החכם הזה הוא למעשה דף נחיתה קטן וחכם שניתן לשלוח היישר למכשיר הדיגיטלי של הלקוח שלך.
הכרטיס מסתנכרן באופן אוטומטי עם רשימת אנשי הקשר שלו ומאפשר לו להיות איתך בקשר בכל עת. בכרטיס הביקור האלקטרוני ניתן לרכז את כל הדרכים ליצירת קשר איתך באופן נעים וויזואלית ונוח לשימוש. כפתורים להצטרפות לקבוצת ווצאפ, לדף הפייסבוק, לאינסטגרם, לאתר הבית, להרשמה לבלוג ואפילו יצירת טופס להרשמה לניוזלטר או ליצירת קשר, הם רק חלק מהפיצ'רים של הכלי החשוב הזה.
בהצלחה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה