קריפטו

כזה עוד לא ראינו: שלט "קנה ביטקוין" נמכר ביותר ממיליון דולר

השלט האייקוני שהוחזק מאחורי שרת האוצר האמריקנית ג'נט ילן במהלך דבריה בקונגרס בשנת 2017 כאות מחאה, נמכר במכירה פומבית תמורת 16 ביטקוין. מי הקונה המאושר? ובכן, "אף אחד לא שמע עליו מעולם". כל ההכנסות יעברו למימון סטארט-אפ לפיתוח ארנק דיגיטלי חדשני
מערכת ice | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
השלט האייקוני "קנה ביטקוין" שהוחזק מאחורי שרת האוצר האמריקנית ג'נט ילן במהלך עדותה בטלוויזיה בקונגרס ביולי 2017 נמכר במכירה פומבית תמורת 16 ביטקוין, שהם קצת יותר ממיליון דולר. Scarce.City, בית המכירות הפומביות שאיפשר את העסקה, אמר כי מדובר בסכום שיא עבור פלטפורמת המכירות הפומביות.
 
המכירה הפומבית עצמה נערכה ב-PubKey, בר בנושא ביטקוין בעיר ניו יורק. לא הרבה ידוע על הבעלים החדש של השלט. ראש המחקר בגלקסי, אלכס תורן, אמר שהוא "ביטקוין OG שאף אחד לא שמע עליו מעולם". בראיון קודם ל-CoinDesk, כריסטיאן לנגליס, שהחזיק את השלט, אמר שההכנסות יועברו למימון הסטארט-אפ שלו, Tirrel Corp, שמפתח ארנק דיגיטלי חדשני. 
 
לאחר שהחזיק את השלט במהלך שימוע שנערך ב-2017 למחלקת השירותים הפיננסיים של הבית, לנגליס לווה אל מחוץ לבניין בשל הפרת חוקי הוועדה - כל אותו זמן, התמונה הפכה ויראלית ברשת. ילן עצמה כיהנה כיו"ר הפדרל ריזרב בשנים 2014 עד 2018, תחת הנשיאים דונלד טראמפ וברק אובמה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה