תוכן שיווקי

הלוטו בטירוף: כך תוכלו לזכות ב-14 מיליון שקלים מבלי לצאת מהבית

לראשונה בישראל: שירות "לוטו שלי" מאפשר להשתתף בכל הגרלות מפעל הפיס מכל מקום ובכל זמן, באופן דיגיטלי, נוח ומאובטח – ולקבל את כספי הזכייה ישירות לחשבונכם  

תוכן מקודם |
צילום shutterstock
פרס ראשון של עד 14 מיליון שקלים יוגרל הערב (שלישי, 31.1.2023) בלוטו – וזה המקום לבשר כי המהפכה הדיגיטלית מגיעה גם לתחום ההגרלות. אם לאורך שנים השתתפות בהגרלות השונות חייבה התייצבות בתחנות מפעל הפיס – הרי ששירות "לוטו שלי" מייצר מציאות חדשה, חוסך זמן ומייתר את היציאה מהבית וההגעה הפיזית אל התחנות.
מדובר בשירות אינטרנטי, נגיש ואפקטיבי, המאפשר למלא ולשלוח את הטפסים אונליין מכל מקום, בכל שעה ובכל מזג אוויר – כשהפרוצדורה כולה היא עניין של כשתי דקות בסך הכל. שירות "לוטו שלי" לא מוגבל ללוטו בלבד, ובאמצעותו ניתן להשתתף גם בהגרלות צ'אנס, 777 ו-123.

איך זה עובד? התהליך קל ופשוט: מה שנדרש זה לבחור בסוג הטופס המבוקש ובהגרלה הרלוונטית (לוטו, צ'אנס, 777 או 123), להחליט על מספרי המזל (במילוי ידני, במילוי אוטומטי או במילוי משולב בין ידני ואוטומטי), להזין פרטים אישיים ואמצעי התשלום – זה הכל. מכאן, שירות "לוטו שלי" לוקח את המושכות: הוא רוכש עבורכם את הטופס וסורק אותו אל חשבון המשתמש שלכם באתר. מיד לאחר השלמת תהליך השליחה, מועבר אישור השתתפות בהגרלה. 

בתרחיש של זכייה באחד הפרסים בהגרלה, יועברו הכספים ישירות אל חשבון המשתמש באתר. את משיכת הכספים ניתן לפדות בכל עת לכרטיס האשראי, באופן קל, נוח ומהיר.
השירות החדש כבר סוחף אחריו המוני ישראלים, בזכות היתרונות שהוא מציע ביחס לשליחת הטפסים המסורתית:
 
  • נוחות וזמינות  – אפשרות להשתתף בכל סוגי ההגרלות, מכל מקום ובכל זמן. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

  • הליך מאובטח – הזנת פרטי התשלום באופן שמור ומאובטח באמצעות כרטיס האשראי. שירות "לוטו שלי" דואג לשמירה על הטופס עד למועד פרסום תוצאות ההגרלה, ולהודעה על הזכייה.

  • צפייה מהירה  – השירות הדיגיטלי יעדכן את השולח בזמן אמת (מיד עם פרסום תוצאות ההגרלה) על המספרים הזוכים, כמו גם על מספר הפגיעות בכל טופס שנשלח.

  • ריכוז הפרסים – תופעה מוכרת נוגעת למקרים בהם זכו משתתפי ההגרלות בפרסים כספיים זניחים, ובשל כך נמנעו מלהגיע ולאסוף אותם מתחנות הפיס. לא עוד: באמצעות השירות החדש, כל זכייה בפרס כספי תועבר ישירות אל חשבון המשתמש באתר, שממנו ניתן למשוך את היתרה בקלות ובמהירות לכרטיס האשראי (בכפוף לתקרת הזכייה הפטורה מזיהוי באמצעות תעודת זהות).

  • מעקב אחר היסטוריית הטפסים – אפשרות צפייה בכל הטפסים שנשלחו במסגרת השירות, כמו גם בתוצאות כל הגרלות מפעל הפיס. בנוסף, מאפשר השירות שליחה חוזרת לקראת ההגרלות הבאות.

שירות "לוטו שלי", חשוב לציין, מקפיד ללוות את השולחים לכל אורך הדרך, במסגרת זו אף מעמיד עבורם שירות לקוחות המספק מענה ועזרה טכנית.
אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה.

תוכן מקודם
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך אומרים קרטל בעברית? (ל"ת)
    י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא מייצג את מפעל הפיס
    Lior 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לפלטפורמה שום קשר למפעל הפיס , איך אפשר לסמוך עליהם?
    סגור
  • איך אומרים קרטל בעברית?
    י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים כבר לא ממלאים לוטו מעניין למה ???????????????
    סגור
  • איך אומרים קרטל בעברית? (ל"ת)
    י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נוח אבל עולה כפול... (ל"ת)
    איפה הכסף 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך אומרים קרטל בעברית? (ל"ת)
    י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור