תוכן שיווקי

לוטו בלחיצת כפתור: שלחו עכשיו טופס להגרלת ה-30 מיליון שקלים הערב

היום כבר לא צריך להתייצב בסניפי מפעל הפיס. בזכות "לוטו שלי", שירות דיגיטלי חדשני, תוכלו למלא ולשלוח טפסים לכל סוגי ההגרלות בכל זמן ומכל מקום – והכספים יועברו ישירות לחשבונכם באתר

תוכן מקודם |
אונליין (צילום shutterstock)
"את ההודעה על הזכייה קבלתי לחשבון שלי באתר של חברת 'לוטו שלי', מיד עם פרסום תוצאות ההגרלה. זמן קצר לאחר מכן הגיע גם טלפון מנציג שלהם, שביקש לוודא שאני מעודכן שזכיתי במיליונים. בכלל התכוונתי ללכת לישון, כך שבאותם רגעים הייתי בהלם מוחלט. האמת היא שבכלל שכחתי מההגרלה, שלחתי טופס בצהריים מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציית 'לוטו שלי', וחזרתי לסידורים שלי. לולא השיחה, כנראה שלא הייתי בכלל שם לב. בכלל, החבר'ה של 'לוטו שלי' היו איתי לכל אורך התהליך, ליווי וסייעו בכל מה שצריך".
הסיפור הזה שייך לזוכה שגרף מיליוני שקלים בהגרלת הלוטו בטופס שנשלח באמצעות שירות "לוטו שלי" – שירות המביא את המהפכה הדיגיטלית גם לתחום ההגרלות, עם פלטפורמה פשוטה ונגישה למילוי ושליחת טפסים לכל סוגי ההגרלות של מפעל הפיס.
"השירות שלנו מפשט את העניינים, ומאפשר לקחת חלק בהגרלות מכל מקום בכל זמן – 24 שעות, 7 ימים בשבוע", מציינים בחברת "לוטו שלי". "הלקוחות שלנו עושים לעצמם חיים קלים: מקצרים את תהליך השליחה ואת איסוף הזכיות, חוסכים זמן וטרטורים. זהו, נגמר העידן שבשביל לשלוח טופס צריך להתייצב פיזית בתחנה. לרכוש מוצרים אונליין זה כבר חלק בלתי-נפרד משגרת החיים שלנו, אין שום סיבה שתחום ההגרלות ישתרך מאחור. לראשונה בישראל, הטכנולוגיה שלנו מייצרת את הפתרון בלחיצת כפתור".
הפרוצדורה היא בסך הכל עניין של דקות ספורות. צריך רק להיכנס לאתר או לאפליקציה, לבחור באיזו הגרלה להשתתף (לוטו, צ'אנס, 777 ו-123), למלא מספרי מזל, להזין פרטים אישיים ואמצעי התשלום – וזהו, אתם בפנים. שירות "לוטו שלי" ירכוש עבורכם טופס, יסרוק אותו לחשבון המשתמש האישי שלכם באתר – ובסיום תהליך השליחה, יעביר אישור השתתפות בהגרלה.
עם סיום ההגרלה, ובתרחיש של זכייה, שירות "לוטו שלי", ידאג להעברת הכספים ישירות אל חשבון המשתמש באתר. את הכספים הללו ניתן למשוך בקלות ובמהירות לכרטיס האשראי (בכפוף לתקרת הזכייה הפטורה מזיהוי באמצעות תעודת זהות).
הפרס הראשון היום (שלישי 24.1) עומד על סכום של עד 30 מיליון שקלים בדאבל לוטו –  גם אתם יכולים לשלוח טופס מבלי לצאת מהבית.

 
אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה.
תוכן מקודם
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין למה אנשים הפסיקון למלא לוטו (ל"ת)
    י 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור