תוכן שיווקי

תנו למזל לעבוד מהבית: הפרס הראשון בלוטו ממשיך לזנק

שוב לא נרשם זוכה בפרס הראשון, והסכום מוסיף לעלות. רוצים להשתתף בהגרלה הקרובה? עם שירות "לוטו שלי", תוכלו לשלוח טופס בלי לקום מהספה. זכיתם באחד הפרסים? הכספים יועברו ישירות לחשבונכם

תוכן מקודם |
צילום freepik, באדיבות לוטו שלי
מספר הזוכים בפרס הראשון בהגרלת הלוטו והדאבל לוטו שנערכה ביום שלישי האחרון, עמדה על אפס עגול. זוהי למעשה ההגרלה השנייה ברצף, במהלכה לא נמצא אף מנחש לפרסים הראשונים בלוטו ובדאבל לוטו. המשמעות: הפרסים הגדולים ממשיכים לעלות  ובהגרלה הלילה (מוצאי שבת, 4.2) הם יעמדו על הסכומים הבאים: 8 מיליון שקלים ועד 16 מיליון שקלים בדאבל לוטו.
רוצים להשתתף בהגרלה מבלי לצאת מהבית? שירות "לוטו שלי", מאפשר גם לכם לשלוח טפסים מכל מקום ובכל זמן נתון. מעכשיו, לא צריך לבזבז זמן יקר ולהגיע פיזית אל תחנות מפעל הפיס התהליך כולו נעשה באופן דיגיטלי באתר או באפליקציה, ותוך דקות ספורות אתם כבר חלק מההגרלה.

מה צריך לעשות כדי להצטרף לשירות "לוטו שלי"? 3 צעדים פשוטים ואתם בפנים. הצעד הראשון הוא לבחור באיזה סוג הגרלה תרצו להשתתף: לוטו, 777, 123 או צ'אנס. הצעד השני הוא להחליט על מספרי המזל שלכם. בצעד השלישי והאחרון, תתבקשו להזין פרטים אישיים ואמצעי תשלום (חשוב להדגיש: התהליך כולו מאובטח, ומתבצע באמצעות כרטיס אשראי) – זהו. מה שנותר זה רק להמתין להגרלה ולקוות שהמזל יאיר לכם פנים. שירות "לוטו שלי" ירכוש עבורכם את הטופס, כשבתום השלמת השליחה, הוא יסרוק את טופס ההשתתפות אל חשבון המשתמש שלכם באתר.
גם בזמן ההגרלה, שירות "לוטו שלי", מזרז את העניינים. בזמן אמת, מיד עם פרסום התוצאות, הוא יעדכן באשר למספרים הזוכים ולכמות הפגיעות בטופס שנשלח עבורכם. במידה וזכיתם באחד הפרסים (בסכום שאינו עולה על תקרת הפטור ממס ו/או אינו דורש הזדהות באמצעות תעודת זהות) שירות "לוטו שלי", ידאג להעברת הכספים ישירות אל חשבון המשתמש שלכם, ממנו ניתן יהיה לפדות אותם באמצעות כרטיס האשראי.

השורה התחתונה ברורה: שירות "לוטו שלי" מביא לראשונה את הבשורה הדיגיטלית לתחום ההגרלות. הצטרפו גם אתם להמוני ישראלים, ובלי מאמץ תוכלו להשתתף בכל סוגי ההגרלות של מפעל הפיס. 

אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה.

תוכן מקודם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה