קריפטו

באירופה לוחצים על ארה"ב: "איום על היציבות הפיננסית"

נציגת האיחוד האירופי נמצאת בימים אלה בארצות הברית במטרה לקדם את הרגולציה על מטבעות הקריפטו באמריקה
מערכת ice |  2
קריפטו (צילום shutterstock)
ראש השירותים הפיננסיים של האיחוד האירופי – מייריד מקגינס האירית, דחקה בפוליטיקאים בארה"ב לקדם רגולציה וכללים חדשים בנוגע לניהול תעשיית הקריפטו, והזהירה כי במידה ולא יוצבו שום מעצורים בתחום הנכסים הדיגיטליים, הדבר יהווה סכנה על היציבות הפיננסית בעולם. כמו כן הבהירה הנציבה כי על כל רגולציה שעל הפרק להיות גלובלית על מנת שתהיה אפקטיבית.
"אנחנו צריכים לראות גם שחקנים נוספות מצטרפות לחקיקה", אמרה מקגינס ל"פיננשייל טיימס", כשהיא מתייחסת למדינות שמתחילות ללכת בעקבות האיחוד האירופי ברגולציית קריפטו, "אנחנו צריכים להתקדם לקראת רגולציה עולמית על הקריפטו".
את הדברים אמרה הנציבה האירית בשעה שהיא נמצאת בוושינגטון הבירה, שם נפגשה עם פוליטיקאים אמריקאים. כשברקע מתנהל המשא ומתן על גבעת הקפיטול בנוגע להסדרת התעשייה. עוד אמרה מקגינס כי היא מעודדת מהפגישות עם הבכירים בארצות הברית ושהיא מאמינה שבארצות הברית "מתקדמים בכיוון התואם לאירופה".
 
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן כבר טען בעבר כי קיימת חשיבות רבה בהליך ההסדרה של תעשיית הקריפטו, אך לא הצליח לסחוף אחריו את חברי הקונגרס שחלוקים בשאלה כיצד יש לעשות זאת. גם רשות ניירות הערך האמריקאית נקטה עמדה אגרסיבית כלפי בורסות קריפטו. אך בכל זאת, הסחר במטבעות עצמם עדיין נתון לפיקוח מועט מאוד. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית המשא ומתן בין הגורמים בתעשייה לשלטונות רחוק מסיום ושהדיון מתמקד בשאלות מפתח כמו איך ניתן להסדיר שוק בשווי של 150 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קריפטו מערכת ללא פיקוח עם הרבה ההלבנת הון (ל"ת)
    דוד 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    השאלה היא
    אזרח 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך פתחתם שוק בלי רגולציה ונתתם לכל אחד להתפרע ?
    סגור