קריפטו

אילון מאסק מסתבך עם קהילת הקריפטו: הדרמה בטוויטר נחשפת

אנשי קהילת הקריפטו זועמים על אילון מאסק, הבעלים של טוויטר, אחרי שלטענתם חשבונות רבים שמשויכים אליהם נחסמים ללא סיבה. כך הוא הגיב
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק, האיש העשיר ביותר בעולם, רכש לפני למעלה משנה את הרשת החברתית הפופולרית טוויטר תמורת סכום דמיוני של 44 מיליארד דולר, ומאז הבלגן ברשת החברתית חוגג ובענק.
בימים האחרונים, תלונות רבות הגיעו לטוויטר בטענה כי חשבונות רבים ברשת החברתית שמשויכים לקהילת הקריפטו נחסמים ללא כל סיבה. בקהילת הקריפטו עלה זעם רב כלפי מאסק וטוויטר, והאיש העשיר בעולם התייחס לכך עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב כי "בוט, ספאם, תרמית באפליקציית X. סימן בטעות חשבונות רבים ולגיטימיים היום בטעות. זה מתוקן".
 
כזכור, רק לאחרונה נודע על שינוי משמעותי שעושה מאסק בטוויטר, אחרי שנודע כי עדכן שתי תוכניות מנוי חדשות, כולל שכבת פרימיום פלוס עבור משתמשים המוכנים לשלם על חוויה נטולת פרסומות. תוכנית Premium+, במחיר של כ-$16 לחודש, כוללת את כל הכלים והתכונות שמציעה הפלטפורמה, בניכוי המודעות, כך מסרה החברה בפוסט.
עם זאת, האופציה תהיה זמינה למשתמשים שניגשים לפלטפורמה דרך דפדפן אינטרנט לעת עתה, הוסיפה החברה. השכבה הבסיסית של X מתומחרת ב-$3 לחודש אך אינה נטולת פרסומות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה