דיגיטל וטק

אילון מאסק מאבד שליטה? הבלגן הגדול בטוויטר נמשך

אילון מאסק חשף כי בעקבות תקלה ברשת החברתית, חשבונות רבים ולגיטימיים נחסמו על ידי בוט: "תרמית באפליקציית X"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק, האיש העשיר ביותר בעולם, רכש לפני למעלה משנה את הרשת החברתית הפופולרית טוויטר תמורת סכום דמיוני של 44 מיליארד דולר, ומאז הבלגן ברשת החברתית חוגג ובענק.
תחילה, זה קרה כשמאסק רצה להכניס מגוון של מחירים ומנויים לרשת החברתית שהייתה חינמית לגמרי עד היום, אחר כך הוא שינה את מדיניות הבוטים, שינה את הממשק, שינה את השם ל-X, פיטר עובדים רבים ובעיקר עצבן מאוד את המשתמשים. כעת, הבלגן ברשת החברתית ממשיך לחגוג.
 
בציוץ שהעלה אתמול (ראשון) מאסק לטוויטר, הוא חשף כי ישנו ספאם שנשלח להרבה מאוד אנשים וחוסם משתמשי טוויטר רבים ללא כל סיבה. על פי ההודעה של מאסק, הוא כתב כי "בוט, ספאם, תרמית באפליקציית X. סימן בטעות חשבונות רבים ולגיטימיים היום בטעות. זה מתוקן".
 

כזכור, רק לאחרונה נודע על שינוי משמעותי שעושה מאסק בטוויטר, אחרי שנודע כי עדכן שתי תוכניות מנוי חדשות, כולל שכבת פרימיום פלוס עבור משתמשים המוכנים לשלם על חוויה נטולת פרסומות. תוכנית Premium+, במחיר של כ-$16 לחודש, כוללת את כל הכלים והתכונות שמציעה הפלטפורמה, בניכוי המודעות, כך מסרה החברה בפוסט.
עם זאת, האופציה תהיה זמינה למשתמשים שניגשים לפלטפורמה דרך דפדפן אינטרנט לעת עתה, הוסיפה החברה. השכבה הבסיסית של X מתומחרת ב-$3 לחודש אך אינה נטולת פרסומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה