תרבות ופנאי

טיילור סוויפט ניצחה את טיקטוק: שיריה חזרו לאפליקציה

חברת התקליטים של הזמרת, יוניברסל מיוזיק נותרה מסוכסכת עם האפליקציה, אבל סוויפט, שאלבומה החדש יוצא שבוע הבא, יכולה לשלוט היכן המוזיקה שלה תנוגן

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
אמש (חמישי), קרה דבר בחייה האישיים של הזמרת המצליחה, מספר שיריה של סוויפט: "You Belong With Me", "Lover", "Cardigan" ועוד יהיו זמינים באפליקציית הטיקטוק, זאת לאחר שחברת התקליטים של הזמרת "Universal Music" הפסיקה את שירותיה עם טיקטוק לאחר שההסכם הקודם ביניהם שפג ב-31 בינואר.
החזרה של המוזיקה של סוויפט לטיקטוק מגיעה לקראת יציאת אלבומה החדש: "The Tortured Poets Department", שאמור לצאת ב-19 באפריל. בניגוד לאומנים רבים אחרים, כוכבת הפופ היא הבעלים לזכויות היוצרים של הקלטותיה באמצעות עסקה עוד משנת 2018, שנחתמה עם חברת התקליטים שלה. כאמור, העסקה מאפשרת לסוויפט לשלוט היכן היצירות שלה יהיו זמינות.
 
יוניברסל מיוזיק, חברת המוזיקה הגדולה בעולם, פרסמה מכתב יום לפני תום ההסכם, בו האשימה את טיקטוק בבריונות והפחדה והתלוננה על כמה מעט טיקטוק מפצה אומנים וכותבי שירים, למרות בסיס המשתמשים ההולך וגדל שלה: "עלייה מהירה בהכנסות בשל התלות הגוברת שלהם בתכון המבוסס מוזיקה".
 
על פי אתר The Guardian טיקטוק כינתה את המכתב כ: "נרטיב שקרי". כתוצאה מכך, האפליקציה הסירה אלפי שירים מהפלטפורמה שלה והשתיקה את השירים של סוויפט. כמו כן, לא רק טיילור ספגה פגיעה, טיקטוק הסירו שירים של אומנים רבים כגון הביטלס, בוב דילן, אלטון ג'ון, הארי סטיילס, דרייק, סטינג, דה וויקנד, אריאנה גראנדה, ג'סטין ביבר ועוד, לעומת טיילור סוויפט, השירים של האומנים האלו עדיין לא נמצאים בפלטפורמה לשימוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה