דיגיטל וטק

טיקטוק מאיימת על אינסטגרם? האפליקציה שצפויה לשגע את המשמשים

על אף שממשל ביידן פועל באופן נחרץ להפעלת מגבלות על טיקטוק, הרשת החברתית צפויה להשיק את האפליקציה שתתחרה באינסטגרם. אפליקציית "TikTok Notes" תאפשר למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים על ידי הודעה קופצה ברשת החברתית
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום ice)
הרשת החברתית הפופולארית "טיקטוק" ממשיכה לאיים על המתחרה שלה "אינסטגרם" עם אפליקציית סרטונים שצפויה לגרום לתחרות משמעותית בין השתיים. על פי מפתחים הבקיאים בנושא, טיקטוק צפויה לפרסם את האפליקציה "TikTok Notes".
מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול את שיתוף סרטונים ותמונות, זאת מבלי לעזוב את הרשת החברתית טיקטוק. מלבד זאת, מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול מנעד עיצובי רחב יותר מאשר אינסטגרם ובכך, בין היתר, זו תאיים על הרשת החברתית המוכרת. בנוסף לכך, האפליקציה תאפשר למשתמשים לפרסם את הפוסטים שלהם הכוללים מספר תמונות על ידי הודעה קופצת באפליקציית טיקטוק המפורסמת. 
מבחינת הרשת החברתית "טיקטוק" מדובר בהישג משמעותי, זאת לאחר ההגבלות שממשל ביידן מעוניין לבצע בה. כזכור, בחודש מרץ דווח כי בית הנבחרים האמריקאי אישר ברוב קולות את הצעת החוק שתאסור על השימוש בטיקטוק ברחבי ארה"ב.
על פי פרטי החוק החדש, ממשל ביידן הציב ל-ByteDance, אולטימטום של חצי שנה למכור את טיקטוק לחברה שאינה סינית. במידה והדבר לא יתממש, טיקטוק תאלץ להיפרד מהשוק האמריקאי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה