תרבות ופנאי

בפעם הראשונה בקריירה: עקיבא פותח מופע קיץ בקיסריה

הזמר עקיבא שהספיק להוציא בשנים אחרונות לא מעט שירים שהפכו ללהיט ואף כבש את מצעדי הפזמונים, פותח בפעם הראשונה הופעה באמפי הגן הלאומי קיסריה
שירה יום טוב | 
עקיבא (צילום חיים טוויטו)
ברקע עונת ההופעות החיות שנפתחה בסערה עם מכירות הכרטיסים לטורי ענק והופעתו הראשונה של עומר אדם, עקיבא תורג'מן מכריז על מופע דגל בקיסריה בפעם הראשונה בקריירה המוזיקלית שלו.
עקיבא ממשיך במסע לצמרת המוזיקה הישראלית ומסמן וי על תחנת חובה משמעותית של כל זמר בישראל באמפי הגן הלאומי קיסריה, ובתאריך מבוקש, כאשר ההופעה תיערך  ב-11/7, יום חמישי. את המופע פותח עקיבא לרגל יציאת אלבומו החדש שחלקים ממנו יחשפו לקהל בהופעה עצמה.
עקיבא פרץ ללב המיינסטרים הישראלי וכבש עם לא מעט להיטים שיצאו בשנים האחרונות, כשהראשון בהם "אל תעזבי ידיים", נכנס לפלייליסטים בתחנות הרדיו וכבש את המקום הראשון במצעד השבועי של גלגלצ.
עוד משיריו בשנים האחרונות: פשוטים, שלום בבית, יש בך הכל, בשעה אחת, רק עוד רגע, רוצה להתעורר, צעדים ועוד, שיקבלו ביצועים בימתיים חד פעמיים על הבמה המרגשת של קיסריה. נזכיר כי להחזיק חזק, הלהיט האחרון שלו, יצא תוך כדי שעקיבא בשירות מילואים בגבול הצפון שם שירת חמישה חודשים רצופים החל מה 7/10 כשהוא יוצא רק להופעות בפני חיילים, מפונים ובחתונות מאולתרות במוצבים. 
 
עקיבא התייחס להופעה ומסר, "קיסריה. עם כל מה שעובר עלי, עלינו. כמה אני מתרגש מהמחשבה שנפגש שם. שנתרגש שם ביחד. מחכה לכם".
כאמור, עונת ההופעות החיות בישראל החלה ברקע ימי המלחמה הארוכים שמלווים אותנו מהשביעי באוקטובר. בשבועות האחרונים החלו זמרים רבים לשריין תאריכים הופעות, כאשר בולטים במיוחד טורי ההופעות שמכרו אייל גולן, עומר אדם וחנן בן ארי, כאשר האחרונים כבר מתחילים בסיבוב ההופעות שלהם כעת, בחול המועד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה