תרבות ופנאי

מני אסייג יוצא נגד המפגינים: "מבין שפורעים חוליגנים לא לוקחים חופשה"

על רקע ההפגנה המתנהלת מחוץ למעון ראש הממשלה, אשר בחלקה נרשמו הפרות סדר, מני אסייג תקף את המפגינים וכינה אותם "פורעים חוליגנים". מני אסייג: "אני מבין שפורעים חוליגנים לא לוקחים חופשה בחול המועד. אולי כי זה לא המועד שלהם"
מערכת ice | 
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
התסריטאי מני אסייג, המוכר גם כאחיו של הקומיקאי והשחקן שלום אסייג, ידוע בהתבטאויותיו הפוליטיות מעוררות הסערה והשנויות במחלוקת ברשתות החברתיות. על רקע הפרות הסדר השונות שמתקיימות ברגעים אלו בהפגנה שמתנהלת מחוץ למעון ראש הממשלה, אסייג פרסם ציוץ נגד המוחים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו מתח ביקורת חריפה על התנהלותם. 
בציוץ ברשת החברתית X שפורסם היום (רביעי), כתב אסייג לעוקביו: "אני מבין שפורעים חוליגנים לא לוקחים חופשה בחול המועד. אולי כי זה לא המועד שלהם". אסייג קינח את הציוץ באיחול רמאדן כרים, כאות לגלוג למוחים שערכו הפגנה מחוץ לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו. 
 
כזכור, אסייג, אשר שימש כיוצר של "שנות ה-80" בערוץ 13, סיפר לאחרונה מדוע פרש מצוות הסדרה המצליחה. לאחר שסדרת ההמשך לשנות ה-80, סדרת שנות ה-90 הגיעה לסיומה, אסייג הביע את גאוותו על היצירה שלה היה אחראי וחשף כי תעשיית הטלוויזיה והקולנוע הישראלית אינה מתאפיינת בקבלת האחר. 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (שלעבר טוויטר), כתב אסייג על החוויה השלילית שלו מתעשיית הטלוויזיה והקולנוע הישראלית: "התעשייה שלא מקבלת דעה שונה מהקו המנחה, ומדירה ומחרימה את מי שמעז להשמיע קול אחר. ובדיוק בגלל זה לא נשמעים קולות אחרים. מקווה ואפילו קצת מאמין שהדברים ישתנו בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה