טלוויזיה

שלום אסייג נפרד מהדמויות האהובות: הסוף של שנות ה-90

הסדרה הקומית המצליחה שייצר תחילה עם אחיו ובהמשך עם בנו, מגיעה לפרק הסיום האחרון שלה לאחר שהוכרז כי לא תמשיך לעונה נוספת
שירה יום טוב | 
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
קןמדיית המצבים הסאטירית "שנות השמונים" שהמשיכה בסדרת המשך אחרי הפרשת הכוחות בין מני ושלום אסייג תחת השם "שנות ה-90", תסיים את שידורי העונה האחרונה שלה, ובמוצאי שבת הקרוב ישודר ברשת 13 פרק הסיום.
שנות ה-80 סיימה את שידוריה לפני ארבע שנים בתום העונה החמישית והמצליחה של הסדרה האהובה ששודרה ברשת 13. זמן קצר לאחר סיום השידורים הכריזו יוצרי הסדרה שלום ומני אסייג כי לא ימשיכו לעונה נוספת של הסדרה בשל פרישתו של מני אסייג מכתיבת הסדרה.
למרות הבשורה שאכזבה לא מעט צופים אדוקים, הכריז שלום אסייג כי הסדרה אמנם לא תמשיך כשנות ה-80 אך תצולם סדרת המשך עם הדמויות המוכרות תחת שם ותקופה חדשה: שנות ה-90. מי שכתב יחד עם אסייג את סדרת ההמשך הוא בנו דניאל אסייג שמשחק בסדרה את דמותו של שלום עצמו, הילד מטירת הכרמל של שנות קליטת העליה.
צילומי העונות התקיימו ברמלה ברובם ברמלה ובמיקומים נוספים. סדרת המשך לשנות ה-80, כללה דמויות נוספות בגילומם של השחקנים שלום אסייג, דניאל אסייג, מירי בוהדנה, אוראל צברי, חיים זנאתי ועוד, והמשיכה לעוד שתי עונות נוספו אחרי סיום שידורי שנות השמונים. לצד הסדרות, בקיץ האחרון יצא לאקרנים סרט ספין-אוף לסדרה, "ההילולה".
 
כעת, כאמור ייאלץ הקהל הישראלי להיפרד מהדמויות האהובות והאיקוניות שלא אמורות לשוב למסך מלבד לשידורים חוזרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה