תרבות ופנאי

כוכב "קופה ראשית" חוגג הישג חדש: "אני מאוד מתרגש"

לאחר הצלחה מסחררת בעולם הטלוויזיה, אמיר שורוש כובש את עולם הקולנוע בתפקיד המדבב של דמות ראשית בסרט ילדים חדש הנקרא "הכלב והחתולה - המרדף המטורף"
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
אמיר שורוש, שאותו אתם בוודאי מכירים כראמזי מהסדרה "קופה ראשית" המשודרת בכאן 11 או מהשתתפותו בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", קוטף תפקיד חדש ומרשים ביותר. לאחר שהצליח לכבוש את עולם הטלוויזיה, כעת השחקן המוכשר כובש את עולם הקולנוע בתפקיד המדבב של הדמות הראשית בסרט ילדים חדש. 
בסרט "הכלב והחתולה – המרדף המטורף", מדבב שורוש את הכלב ומי שמדבבת את החתולה היא לא אחרת מאשר כוכבת הילדים המצליחה מיקי מוכתר עורי.  בריאיון לאתר "ישראל היום", סיפר שורוש כי זו הפעם הראשונה שהוא נכנס לעולם הדיבוב. "זה משהו שאני מאוד מתרגש לעשות", ציין כוכב "קופה ראשית" והוסיף כי זו עבודה מאתגרת ומרתקת במיוחד.

באדיבות: סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג,
אמיר שורוש נחשב לאחד השחקנים המצליחים והמוערכים ביותר בתעשייה ובשנת 2021 זכה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה. שורוש התפרסם בזכות דמותו של ראמזי בתוכנית הדגל של כאן 11 – "קופה ראשית".
בימים אלו, משמש שורוש ככוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" אשר במסגרתה הוא אחראי על החיקויים המשעשעים של חברי הכנסת מנסור עבאס ואיימן עודה ואף את פעיל ההסברה יוסף חדאד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה