תרבות ופנאי

המסע המטורף של החתולה: נשלחה בטעות בקופסא של אמזון - ושרדה

חיית המחמד גלנה נמצאה בקופסא במרכז המשלוחים של ענקית המסחר אמזון. מסביבה - נעלי עבודה עם הגנה מיוחדת לבהונות. איך הגיעה לשם וכיצד שרדה את המעבר מיוטה לקליפורניה?
מערכת ice | 
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
ב-10 לאפריל הבחינו בני הזוג קלארק מיוטה שבארצות הברית כי החתולה שלהם נעלמה. בני הזוג חיפשו בשכונה ואף פרסומו מודעות בניסיון למצוא את החתולה, גלנה, אך ללא הצלחה. הדאגה של בני הזוג הפכה להקלה שבוע לאחר מכן, כאשר קיבלו שיחת טלפון מפתיעה מווטרינר מקליפורניה, כך פורסם בניו-יורק פוסט. 
החתולה נמצאה לראשונה על ידי עובדת מחסן באמזון, שהופתעה לגלות אותה בתוך חבילה שפתחה. העובדת בדקה את הכתובת ושלחה את החתולה לווטרינר. במרפאה הווטרינרית נסרק הצ'יפ של גלנה וכך התגלתה זהות הבעלים. בני הזוג טסו מיד לקליפורניה כדי להתאחד עם חתולתם האהובה. 
 
החתולה שרדה תודות לחור שנפער בקופסא, ללא אוכל או מים, במשך שישה ימים. בני הזוג מספרים כי הזמינו נעלי עבודה עם קצה קשיח להגנה על הבהונות מאמזון, אך החליטו להחזיר את הנעליים כחלק ממדיניות ההחזרה של החברה. נראה כי החתולה קפצה לתוך הקופסא שנשלחה חזרה לאמזון בלי שהבחינו בכך בעליה. "חשבתי שזאת מתיחה", אמרה בראיון קרי קלארק, בעליה של החתולה שנמצאה, לאחר האיחוד המרגש. 
קלארק שוחחה עם ברנדי, עובדת המחסן שמצאה את גלנה והבטיחה לה שהם אוהבים מאוד את החתולה, ולא שלחו אותה מתוך כוונה להרע לה או לחתולים בכלל. "החתולה שרדה בזכות המיקרוצ'יפ שלה, האדיבות והנדיבות של ברנדי וחסדי אלוהים" אמרה קלארק. לדבריה החתולה אומנם איבדה ממשקלה אבל בדיקות הדם שלה נורמאליות לחלוטין. היא נרגעה כאשר פגשה את בני הזוג והם החזירו אותה אל ביתם בשמחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה