תרבות ופנאי

דרמה באירוויזיון: מדוע כותבי השיר נושלו מהמשלחת לתחרות?

צמד כותבי השיר "I.M" שייצג את ישראל באירוויזיון טוענים שמידרו אותם מהפקת הגרסה החדשה לשיר, ואמרו להם שהטיסה שלהם לתחרות לא תמומן. "עבדו מאחורי גבם" אומר גורם בהפקה
מערכת ice | 
מיכאל בן דוד (צילום צילום מסך קליפ)
היוצרים חן אהרוני ולידור סעדיה, שכתבו למיכאל בן דוד את השיר "I.M", שייצג את ישראל באירוויזיון 2022, גילו לאחרונה שנישלו אותם מתהליך הפקת הגרסה החדשה של השיר. זאת ועוד, הם גם לא הוזמנו להשקת השיר שתיערך הערב (שני).
"כבר רגע אחרי הזכייה הם הרגישו את הזלזול בהם", סיפר גורם בהפקה לערן סוויסה, כתב הרכילות של ישראל היום, "הם ידעו שצריך לשדרג את השיר והיה להם ויז'ן של איך הוא צריך להיראות, אבל מהר מאוד הם הבינו שזה כנראה לא יקרה. בהתחלה נתנו להם תקציב לרימייק, והם עבדו עליו, ואחרי כמה שבועות של עבודה - יום לפני שסיימו - הודיעו להם שבחרו רימייק אחר שעליו עבדו מאחורי גבם".
 
אותו גורם מספר גם שהם לא יכללו במשלחת הרשמית של ישראל לאירוויזיון, ומההפקה מסרו להם כי אם הם רוצים להגיע לתחרות הם יצטרכו לארגן את זה בעצמם, ועל חשבונם. "כל היחס ליוצרים מביש." אומר הגורם, "הם אלה שיצרו את השיר, הם כתבו אותו במיוחד למיכאל ועבדו איתו כל הדרך לגמר. לא נתנו להם לקחת חלק ולהביע את דעתם בשום החלטה אמנותית שקשורה לשיר ולהופעה באירוויזיון". לדברי אותו גורם, כותבי השיר מאסו בהפקת האירוויזיון הישראלית והחליטו לא לטוס לתחרות במאי הקרוב.
ממשרד יחסי הציבור זאביק דרור נמסר בתגובה לערן סוויסה כי "כבכל שנה עד לערב התחרות מתקיימים מקצי שיפורים על מנת להביא את השיר ואת המבצע למקום הטוב ביותר. זאת כדי להגביר את הסיכויים לזכות בתחרות ולייצג את ישראל בדרך הטובה ביותר. כל התהליך עד כה נעשה בשיתוף פעולה עם יוצרי השיר ועם מבצעו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה