תרבות ופנאי

נועה קירל חוזרת לצבא? זו ההודעה המפתיעה שקיבלה מצה"ל

צה"ל הודיע היום על הקמתו של גדוד חדש, כתוצאה מהפקת לקחים מהמבצע האחרון. אבל, מה הקשר בין הגדוד המבצעי לבין זמרת הפופ המובילה בארץ נועה קירל?
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם)
אמנם נועה קירל כבר הספיקה להשתחרר מצה"ל, אבל נדמה שצה"ל לא השתחרר לגמרי מנועה קירל. היום (חמישי) צבא הגנה לישראל מודיע שהוקם גדוד חדש לחיל הגנת הגבולות בזרוע היבשה ושמו הוא השראה משיר מוכר מאד של קירל.
הגדוד החדש קיבל את השם "פנתר", לכאורה לאור השראה משירה המוכר של קירל "פנתרה". הגדוד הוקם לאחר שהצבא ביצע הפקת לקחים מהמבצע האחרון "שובר גלים", במסגרתו הובן כי נדרש גדוד שישרת באזור התפר. במבצע האחרון האזור אויש על ידי כוחות מילואים.
 
השבוע גויסו החיילים והחיילות הראשונים לגדוד החדש, שיפעל באזור יהודה ושומרון לאחר סוף ההכשרה. קירל קיבל את ההודעה מצה"ל על הקמת הגדוד וההשראה מאחורי שמו. בהתאם סיפרה שהיא נרגשת ושתגיע לבקר את הגדוד.
אבל, כנראה לפני שקירל תספיק להגיע לגדוד אין ספק שיש לה הרבה עבודה לפניה עם ההכנות לאירוויזיון 2023, במסגרתו היא תייצג את ישראל. לאחרונה דווח כי התחרות משנה את תנאי ההצבעה שלה ומעתה יוכלו כל מדינות העולם להצביע וכי השופטים לא ישתתפו בהצבעה לחצי הגמר בפעם הראשונה בהיסטוריית התחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה