תרבות ופנאי

גל גדות נפרדת: "נוח על משכבך בשלום אגדה"

אנשי תרבות ופוליטיקאים ספדו לאחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים: "סאלח שבתי וטוביה החולב מבטאים את דברי ימיו של העם שלנו לאורך הדורות"
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
השחקן האגדי חיים טופול, זוכה פרס גלובוס הזהב ופרס ישראל, הלך הבוקר (חמישי) לעולמו בגיל 87. אישי ציבור ותרבות ישראליים נפרדו מהכוכב שבנה קריירה מפוארת בארץ ובעולם.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר ספד בטוויטר שלו: "הצטערתי לשמוע על פטירתו של חיים טופול, חתן פרס ישראל על מפעל חיים, מענקי עולם התרבות שלנו. חיים ז"ל, הטיב לשחק, ודמויות שגילם נכנסו ללבבות של כולנו. סאלח שבתי וטוביה החולב, והחיים שהפיח בדמויות - מבטאים את דברי ימיו של העם שלנו לאורך הדורות ויחקקו לנצח בזכרונותינו."
 
גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הצטרף להספדים וכתב: "מגדולי שחקני ישראל הלך לעולמו. טופול ודמויותיו האלמותיות ילוו את מדינת ישראל הרבה שנים קדימה. הוא יחסר מאד לעולם התרבות הישראלי ולאזרחי ישראל כולם. האיש שהעלה חיוך, צחוק והתרגשות על פנינו."
מנכ"ל תיאטרון הבימה נועם סמל ספד לחיים טופול בתכנית של אפי אטינגר בגל"צ: "הלך לעולמו אחד מגדולי התיאטרון, אישיות מיוחדת במינה. הזכייה שלו בכל הפרסים בחו"ל על 'כנר על הגג' הפכה אותו לאדם נדיב לתרבות הישראלית, הוא פתח שערים לבמאים, לשחקנים, למפיקים ולמנהלים הישראלים בכל העולם".
השחקנית הישראלית ההוליוודית גל גדות שיתפה את הידיעה על מותו של טופול ב'ניו יורק טיימס' וכתבה: "נוח על משכבך בשלום אגדה. המורשת שלך תישאר איתנו לנצח."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה