דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי קוטף הישג ענק: זה הפרס היוקרתי שבו זכה

הסטארט-אפ הישראלי "Mine" הכריז כי זכה בפרס יוקרתי מטעם הארגון הבינלאומי  "Business Intelligence Group". הסטארט-אפ הישראלי זכה בפרס המצוינות בתחום ה-AI בקטגוריית למידת מכונה לשנת 2024

מערכת ice |  1
פרס המצוינות בAI (צילום יח"צ)
Mine, הסטארט-אפ הישראלי המפתח פתרונות B2C ו-B2B בתחום של פרטיות והגנת המידע, זכה בפרס יוקרתי  מטעם  Business Intelligence Group, ארגון בינלאומי המוקדש להכרה בחברות ויחידים המפגינים ביצועים יוצאי דופן בעולם העסקים.
מדובר בפרס המצוינות בתחום הבינה מלאכותית, בקטגוריית למידת מכונה לשנת 2024. מדובר בהישג משמעותי שאותו גורף הסטארט-אפ הישראלי, לאור העובדה כי בכך מקבלת החברה אישור ממשי לצמיחה העצומה של Mine במשימתה להנגשת וייעול תחום הפרטיות וניהול המידע עבור ארגונים.
גל רינגל, מנכ"ל ומייסד שותף של Mine, בירך על הישג החברה: "לקבל הכרה על ידי Business Intelligence Group על כל העבודה שהשקענו בבניית טכנולוגיית AI ולמידת המכונה החדשנית שפיתחנו, היא הישג מדהים". 
"אנו באמת גאים להעניק ל-Mine פרס יוקרתי זה", הכריזה מריה חימנז, מנהלת המינויים הראשית ב-Business Intelligence Group. עוד הוסיפה חימנז: "המחויבות הבלתי פוסקת של הצוות שלהם למצוינות והיישומים החדשניים שלהם בתחום הבינה המלאכותית הובילו אותם להישג יוצא דופן זה".
 בעידן בו חברות וארגונים עושים שימוש באפליקציות רבות וכלים טכנולוגיים מגוונים, נוצר קושי בניטור ומעקב אחר הנתונים. קושי זה הופך מאתגר יותר עם העלייה בפופולריות של הבינה המלאכותית (AI) והשימוש בה.
במהלך השנה האחרונה סייעה חברת הסטארט-אפ לחברות רבות לעמוד בסביבה הרגולטורית המתפתחת. יכולת למידת המכונה  של Mine מקצרת באופן דרמטי את זמן מיפוי הנתונים, מזהות ומפחיתות במדויק סיכונים שיכולים להשאיר ארגונים חשופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע להם
    גלב 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה שהכי מגיעה לה לזכות בתארים זה mine מכל הבחינות
    סגור