דיגיטל וטק

ניוריאליטי במהלך ענק: הפיתוח שיחסוך מיליוני דולרים לממשלות ולעסקים

ניוריאליטי משיקה פורטל חדש וכלי הדגמה שיאפשרו למפתחים להתקין בקלות את כל פתרון התוכנה וממשקי תכנות היישומים שלה. מנהל המו"פ בניוריאליטי: "העובדה שסטארט אפ עם צוות טכני קטן מצליח לבצע אינטגרציית מערכת AI כה מורכבת, באופן מהיר וחלק היא מרשימה"

מערכת ice | 
בכירי ניוריאליטי (צילום אביב קורט)
ניוריאליטי, חברת הסטארט-אפ העוסקת בתחום הבינה המלאכותית, השיקה פורטל חדש וכלי הדגמה שיאפשרו למפתחים להתקין בקלות את כל פתרון התוכנה וממשקי תכנות היישומים  שלה.
אותה השקה מהווה הישג משמעותי עבור חברת הסטארט-אפ, לאחר שזו סיפקה והפעילה את שרת ה-AI על גבי שבב ב-7 ננו-מטר מדגם NR1 NAPU והשלימה את ההפעלה והאימות של כל מערכת החומרה והתוכנה NR1 שלה ברבעון הראשון.
ה-NR1, פתרון ההסקה לבינה מלאכותית של ניוריאליטי, מאפשר לעסקים ולממשלות להריץ מודלי AI חדשים ויישומים קיימים ללא צורך להשקיע מיליוני דולרים במעבדי GPUs (יחידות עיבוד גרפיות) הנמצאים כיום במחסור. 
מעבדי CPU נותרו צווארי הבקבוק העיקריים לביצועי הסקה לבינה מלאכותית, ללא תלות בביצועי מאיץ ה-AI, מה שמביא לרמות גבוהות מדי של צריכת הספק ועלויות ולא מאפשר לרוב הארגונים להתקין ולהפעיל מערכות AI חדשניות.
הפיתוח המיוחד של חברת הסטארט-אפ מוכנה לפרסיה אצל לקוחות החל מהרבעון הראשון של 2024 לאחר שמעבד ה-NAPU הגיע בדצמבר, ממפעלי ייצור השבבים של TSMC בטאיוואן, ועבר בהצלחה אקטיבציה, בדיקות אימות מקיפות ואינטגרציית מערכת בתוך 90 יום בלבד. 
אילן אביטל, מנהל המו"פ בניוריאליטי, התייחס לפיתוח החדשני: "העובדה שסטארט אפ עם צוות טכני קטן מצליח לבצע אינטגרציית מערכת AI כה מורכבת, מהסיליקון ועד השרת והתוכנה, באופן מהיר וחלק היא מרשימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה