דיגיטל וטק

מחפשים "ירושלים", מקבלים דגל פלסטין: הטעות של אפל

אפל תיקנה באג שהציע את האימוג'י של הדגל הפלסטיני כאשר חלק מהמשתמשים חיפשו את המילה "ירושלים" במקלדת האימוג'י. אפל אמרה בזמנו שהבעיה הייתה טעות ולא קודדה למקלדת בכוונה
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock, pixabay)
אפל תיקנה באג שהציע את האימוג'י של הדגל הפלסטיני כאשר חלק מהמשתמשים חיפשו את המילה "ירושלים" במקלדת האימוג'י. ביום שלישי, החברה טיפלה בבאג עם מהדורת תוכנת הבטא האחרונה של iOS 17.5, ימים ספורים בלבד לאחר שהיא אמרה שהיא עובדת על תיקון.
העדכון הקודם של אפל הוצג ב-21 במרץ, אך הגילוי של הבאג הרגיז חלק מהמשתמשים ברשתות החברתיות. בפוסט אחד ב-9 באפריל ב-X שהגיע ליותר מ-2 מיליון חשיפות, משתמש אייפון שאל האם אפל מודעת לשגיאה - והאם היא הייתה מכוונת. אפל אמרה בזמנו שהבעיה הייתה טעות ולא קודדה למקלדת בכוונה.
 
אבל המשתמשת, שאמרה שהיא יהודיה, סיפקה רשימה ארוכה של ערים אחרות שלא מופיעות דגל כשהן נכנסות לתיבת החיפוש של האימוג'י. עם זאת, יתכן שטכנולוגיית למידת המכונה של אפל קבעה את האימוג'י המוצע על סמך ניתוח טקסטים ממיליוני משתמשיה.
כזכור, מכירות האייפון צנחו במהלך הרבעון הראשון של 2024 ב-10%. ע"פ נתונים ראשוניים שפורסמו על ידי חברת המחקר IDC, אפל מכרה 50.1 מיליון מכשירי אייפון בשלושת החודשים הראשונים של השנה, וזאת למרות שאנליסטים צפו למכירות של 51.7 מיליון מכשירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה