דיגיטל וטק

סיילספורס חוגגת: זה הלקוח הענק שהצטרף אליה

סיגל סוילים, סמנכ"לית מערכות מידע באלקטרה פאוור: "בחרנו בפלטפורמה של סיילספורס במטרה לתמוך בחזון החברה להיות חברה מובילה, חדשנית וממוקדת לקוח. בחרנו להיות החלוצים בישראל שמיישמים את ענן ה -"Energy & Utilities" כדי ליהנות ממודל הנתונים והישויות, ומהפונקציונליות הייחודית שתוכננה במיוחד עבור תעשיית האנרגיה"
מערכת ice |  1
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, vecteezy)
חברת Electra Power (אלקטרה פאוור, לשעבר סופרגז) בחרה בפלטפורמת ה-CRM של סיילספורס כחלק מתהליך הטרנספורמציה שהיא עוברת מספקית גז ומוצריו לספקית אנרגיה רב תחומית. באמצעות הפתרונות של סיילספורס אלקטרה פאוור תנהל ותייעל את כלל תהליכי המכירות, השירות והשיווק - הן לשוק הפרטי והן העסקי. מדובר בפרויקט רחב
היקף וארוך טווח, שמנוהל על ידי חברת IT Solutions ויוטמע על ידי חברת BALINK.
כחלק מהפרויקט אלקטרה פאוור תטמיע מגוון פתרונות, ביניהם, Marketing Cloud ו- Digital Engagement Customer Community. בנוסף, החברה בחרה ליישם את ענן ה-"Energy & Utilities" של סיילספורס שהינו פתרון ייחודי לתעשיית האנרגיה, המאפשר TIME TO MARKET מהיר יותר, אשר מהותי מאוד בהתחשב ביעדים העסקיים של החברה. הפתרונות של סיילספורס מעניקים לחברה סט של כלים דיגיטליים מתקדמים שיאפשרו להם למכור, לתת שירות ולשווק ללקוחותיהם סל מוצרים רחב מעולם האנרגיה בצורה יעילה יותר.
 
סיגל סוילים, סמנכ"לית מערכות מידע באלקטרה פאוור: "בחרנו בפלטפורמה של סיילספורס במטרה לתמוך בחזון החברה להיות חברה מובילה, חדשנית וממוקדת לקוח. בחרנו להיות החלוצים בישראל שמיישמים את ענן ה -"Energy & Utilities" כדי ליהנות ממודל הנתונים והישויות, ומהפונקציונליות הייחודית שתוכננה במיוחד עבור תעשיית האנרגיה. נכנסנו לפרויקט יוצא דופן מבחינת התכולה ולוחות הזמנים על מנת לאפשר לחברה לצמוח בקצב מהיר ולהשיג את יעדיה העסקיים בטווח הקצר והארוך. אני מודה לסיילספורס, ל-IT-Solutions ו-BAlink, שמלווים אותנו בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של Electra Power". 
איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל: "אנחנו נרגשים להיות שותפים טכנולוגיים למסע הטרנספורמציה שאלקטרה פאוור עוברים. הפתרונות שלנו, יספקו לכלל המחלקות בחברה כלים דיגיטליים מתקדמים שיאפשרו להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית עם לקוחותיהם, וכתוצאה מכך להשיג את יעדיהם העסקיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגוכח
    תומר 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהווה 0.00000000000932 מההכנסות השנתיות.
    סגור