דיגיטל וטק

רשות החדשנות בצעד למען יזמים: כך היא תסייע למיזמים

רשות החדשנות משיקה קמפיין נרחב למסלול מענקים מיוחד ליזמים ויזמות בתחילת דרכם - מענק של עד 200,000 ₪ ליזמים ויזמות לגיבוש רעיונות למוצרים עם חדשנות טכנולוגית גבוהה

מערכת ice | 
דרור בין (צילום חנה טייב)
רשות החדשנות השיקה קמפיין חדש למסלול "תנופה", המיועד ליזמים ויזמות בראשית דרכם, המעוניינים לגבש ולקדם רעיון לסטארט-אפ עם מוצרים ו/או שירותים עם רמת חדשנות גבוהה. 
מטרת המסלול היא לסייע לגיבוש הרעיון הטכנולוגי והעסקי של המיזם, כדי לאפשר ליזמים לקבל החלטה אם לפתוח חברת סטארט-אפ ולגייס הון פרטי או למצוא שותפים עסקיים להמשך פיתוח הרעיון.
לדברי שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: ״נדרשת תמיכה ממשלתית לעידוד יוזמות חדשנות בתחילת דרכן. הממשלה עושה זאת ומאמינה שתמיכה בשלב משמעותי זה של הפיתוח, תסייע ותעודד הצלחות גדולות יותר בהמשך הדרך. אנחנו עושים זאת כדי לבצר ולחזק את ישראל כמעצמת על טכנולוגית גם בעשור הבא וביתר שאת בעת הזאת״.
 
דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות, מסר כי: "העבר מלמד אותנו שתקופות של האטה בהשקעות הן דווקא מצוינות להנבטה של מיזמים. מספר רב של הסטארטאפים המצליחים ביותר קמו הן בעולם והן בארץ, דווקא בתקופות מאתגרות כמו היום".
מיזמים המספקים פתרונות חדשניים בעולמות ה-Bio Convergence שמבוססים על שילוב טכנולוגי בין עולמות הביולוגיה ומדעי החיים לבין הנדסה כגון פיזיקה, ננו-טכנולוגיה, מדע חומרים, מדעי המחשב ועוד, יוכלו לבקש מענק מוגדל בשיעור של עד 85% מהתקציב המאושר ועד לתקרת מענק של 200,000 שקלים לכל שנה (למשך שנתיים), לשימושים בעולמות הבריאות, חקלאות, אנרגיה וכיו"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה