טלוויזיה

שינוי ברשת 13: מנהלת מחלקת הדרמה עוזבת

ענת שפרנק מנהלת מחלקת הדרמה ברשת ביקשה לסיים את תפקידה, וזאת לאחר 13 שנים בחברה
שירה יום טוב |  1
רשת 13 (צילום יחצ)
לפי מקורות מעורים, ענת שפרנק מנהלת מחלקת הדרמה ברשת ביקשה לסיים את תפקידה, אליו נכנסה במרץ 2021. במייל שנשלח בתוך החברה, הודיע סמנכ"ל התוכניות אופיר רבינוביץ' על כוונותיה של שפרנק, והודה לה על השנים הרבות ברשת. שפרנק תמשיך במילוי תפקידה עד אשר יימצא לה מחליף.
המנהלת היוצאת חתומה על לא מעט סדרות מצליחות, ועוד לפני שמונתה למנהלת הדרמה חתמה את שמה על פרויקטים רבים בערוץ. בין הסדרות שהובילה נכללות "המדרשה" (סדרת דרמה ואקשן, שנרכשה לשידור על ידי נטפליקס), "הרמון" (סדרת דרמה בהשראת ספרה של מעיין סמדר "נשות ההרמון" שנמכרה בשנת 2019 לרשת הטלוויזיה SBS האוסטרלית), "לצבי יש בעיה" (סדרת דרמה קומית מוקומנטרית בכיכובו של צביקה הדר), "שנות ה-80" (קומדיית מצבים טלוויזיונית, שיצרו שלום ומני אסייג), "נבסו" (קומדיית מצבים שיצרו יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט, שזכתה בפרס האמי הבינלאומי לסדרה הקומית הטובה ביותר לשנת 2018) והסדרה "בלקספייס" (סדרת דרמה-פשע בכיכובו של גורי אלפי).
 
נזכיר כי מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד הודיע לפני שבועיים למנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, כי החליט לסיים את תפקידו. אלעד ערך שיחה גם עם אלטמן וגם עם יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי. ביום חמישי האחרון נבחר מנכ"ל מפתיע מאוד שיחליף אותו -  אור צלקובניק. כזכור, אבירם נענה לבקשת הנהלת הערוץ לסייע במציאת מחליף והוחלט לבסוף שיהיה זה צלקובניק. עזיבתו של אבירם מגיעה לאחר שגם סמנכ"ל התוכן, רותם דנון, ביקש לסיים את תפקידו באפריל האחרון לפני חודשיים, ובמקומו מונה ליאור לנדנברג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכה קשה לרשת (ל"ת)
    דנית 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור