דיגיטל וטק

בבנקים וברשתות החברתיות: טכנולוגיית הענן שתעשה לכם סדר

קונפלואנט משיקה שירות מנוהל לעיבוד זרמי נתונים. המטרה: להקל על בניית יישומים בזמן אמת עם עיבוד זרם נתונים בפלטפורמה מאוחדת ולפשט את בניית הזרם באיכות גבוהה לשימוש חוזר. מנהל המוצר הראשי התגאה: "צוותים יוכלו לייעל את עבודתם"
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום vecteezy)
חברת קונפלואנט Confluent (NASDAQ:CFLT) שפיתחה פלטפורמת הזרמת נתונים בזמן אמת עבור ארגונים, הכריזה היום על התצוגה המקדימה הפתוחה של Apache Flink כחלק מ- Confluent Cloud. מדובר בשירות מנוהל במלואו לעיבוד זרמי נתונים שהופך אותו לקל יותר לחברות לסנן, להצטרף ולהעשיר זרמי נתונים. בצורה זו, זרמי נתונים מעובדים תוך כדי תנועה, וארגונים מסוגלים להגיב ולחדש מהר יותר. בנוסף, החברה הכריזה על Data Portal שמיועד לעזור לצוותים לגלות את כל זרמי הנתונים בזמן אמת בתוך הארגונים שלהם, כדי לצמצם עלויות .
הזרמת נתונים היא דרישה עסקית קריטית – 72% ממנהלי IT משתמשים בה כדי להפעיל מערכות קריטיות למשימה, על פי דו"ח הזרמת נתונים לשנת 2023. אבל הזרמת נתונים היא רק חלק מהפאזל. כדי להפיק את מלוא הערך של זרמי נתונים, ארגונים צריכים לשלב, להעשיר ולעצב מחדש את הזרמים הללו עם נתונים אחרים מכל הארגון שלהם. בפלטפורמת הזרמת נתונים, עיבוד הזרם פועל כשכבת המחשוב שהופכת נתונים לתובנות ודרכי פעולה חשובות.

שירות הזרמת הנתונים החדש של קונפלואנט (צילום: Confluent)
"חברות ברחבי העולם ממנפות את הזרמת הנתונים עם "אפאצ'י קפקא" (Apache Kafka) כדי להפעיל חוויות בזמן אמת", אמר שון קלווס, מנהל מוצר ראשי בקונפלואנט. "בעוד הזרמת נתונים מחברת נתונים בארגון, כלי עיבוד זרמים כמו Apache Flink מאפשרים לפעול על הנתונים הללו בזמן אמת ולהאיץ את הפיתוח של מקרי שימוש חדשים. ההצעות המנוהלות של קפקא ופלינק שלנו עובדים טוב יותר יחד על פלטפורמה מאוחדת כדי לחבר ולהעשיר נתונים כדי שצוותים יוכלו לייעל את עבודתם".
שירות Apache Flink של Confluent מפשט את עיבוד הזרם, ומאפשר פיתוח יישומים מהיר יותר מאפשר למשל לחברות שיתוף נסיעות להתאים בין נהגים ונוסעים, לבנקים להתריע על פעילות הונאה ולחברות מדיה חברתית להציע המלצות תוכן מותאמות אישית. צוותים המשתמשים ב  Apache Flink על גבי  Confluent Cloud  יכולים לבצע  סינון, להצטרף ולהעשיר זרמי נתונים ללא מאמץ, לאפשר עיבוד זרם יעיל ויעיל בכל קנה מידה, ללא המורכבות של ניהול תשתית, לחוות את קפקא ופלינק כפלטפורמה מאוחדת, עם ניטור, אבטחה וממשל משולבים במלואם.
 
עם קוד פתוח של קפקא ופתרונות קפקא מנוהלים אחרים, מפתחים נתקלים לעתים קרובות בבעיות באיתור וגישה לזרמי הנתונים הרלוונטיים שהם צריכים כדי לבנות יישומים וצינורות בזמן אמת. תהליך מקוטע זה מבזבז מחזורי פיתוח יקרי ערך, מגביל את הפרודוקטיביות ומאט את החדשנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה