דיגיטל וטק

סלברייט מציגה: זה השינוי המהפכני שעשתה בפענוח מקרי פשע

כדי להאיץ את תהליכי עשיית הצדק ברחבי העולם: חברת סלברייט שעוסקת בפתרונות לתהליכי חקירה דיגיטליים עבור המגזר הציבורי והפרטי, מכריזה על Case-to Closure  פלטפורמה מורחבת עם מענה "מקצה לקצה" עבור בוחנים וחוקרים, המאפשרת פענוח מהיר ואמין יותר של מקרי פשע

מערכת ice | 
משרדי סלברייט ישראל (צילום יח"צ)
חברת סלברייט, עוסקת בשוק פתרונות ה-Digital Intelligence בסקטורים הציבורי והפרטי ומאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכביות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. 
החברה השיקה מערכת חדשה בשם - C2C. מדובר בפלטפורמה חדשה המספקת לרשויות האכיפה סטנדרט חדש בתעשייה למצוינות בתהליכי הבדיקה והחקירה. המערכת מציידת את המקצוענים בתחום במגוון רחב של יכולות כדי להפחית את עומס תיקי החקירה באופן חסר תקדים. 
 
הודות למודול האוטומציה המשופר של תהליכי העבודה במערכת, מעבדות פורנזיות ויחידות חקירה יכולות להאיץ את חילוץ הנתונים והזמן להפקת הראיות, ליהנות מתמונה כוללת של נתוני החקירה שלהן, יעילות מוגברת, ולהפחית טעויות אנוש תוך שמירה על שלמות הראיות להצגה בבית המשפט.
במערכת החדשה יהיו שיפורים ב-Cellebrite Pathfinder המחברים נקודות נתונים (data points) מכמות בלתי-מוגבלת של מקורות ומעניקים לחוקרים את "התמונה הגדולה" של קישורים בין מכשירים. 
פיצ'ר נוסף בפתרון המערכתי הוא - Cellebrite Guardian. אחסון המספק מקום מאובטח לאחסון ראיות. עם Guardian, כל גורם פעיל בתהליך החקירה יכול לגשת באופן מאובטח וחוקי לנתונים הדרושים לו, מכל מקום, תוך ייעול תהליך איסוף ועיבוד הראיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה