דיגיטל וטק

אבטחת הסייבר עולה שלב: כך תגנו מהיום על יישומי בינה מלאכותית

חברת האבטחה ליישומים, F5, הכריזה על יכולות חדשות המפחיתות את המורכבות של הגנה והפעלה למספר הרב של יישומים וממשקי API הנמצאים בלב ליבה של החוויה הדיגיטלית המודרנית, ועל הגנה מתקדמת מפני יישומים הנתמכים בבינה מלאכותית
מערכת ice | 
ארן אראל (צילום גבריאל בהרליה)
חברת האבטחה ליישומים, F5 (NASDAQ: FFIV) הכריזה היום (חמישי) על יכולות חדשות המפחיתות את המורכבות של הגנה והפעלה למספר הרב של יישומים וממשקי API הנמצאים בלב ליבה של החוויה הדיגיטלית המודרנית.
מכיוון שבינה מלאכותית מאיצה את הצמיחה של יישומים וממשקי ה-API המחברים ביניהם, F5 משלבת בדיקות קוד API וניתוח טלמטריה לשירותי הענן המבוזרים שלה ויוצרת את פתרון אבטחת ה-API המקיף והבשל ביותר בתעשייה.
 
בנוסף לכך, F5 הודיעה שהיא הופכת את הבינה המלאכותית לחלק בכל סל הפתרונות שלה ומציעה יכולות חכמות שעוזרות ללקוחות להתגונן מפני איומים מתוחכמים המבוססים על ידי AI, בכך היא מקלה על אבטחת וניהול סביבות יישומי ריבוי עננים.
"חברות כבר מתמודדות עם מורכבות מרתיעה ונוף איומים המשתנה במהירות. הלחץ הנוסף לאבטח ולספק שירותי בינה מלאכותית גורם לכך, ומציב צוותי אבטחה ו-IT רבים במצב בלתי נסבל", אמר פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל F5.
"המשימה הייחודית שלנו היא לספק פתרונות שמפחיתים את המורכבות הזו כדי שהלקוחות שלנו יוכלו להתמקד במה שהכי חשוב להם: העסק שלהם. אנו מספקים יכולות חדשות שמבטיחות שהלקוחות שלנו מוכנים להתמודד עם אתגרי בינה מלאכותית, מה שמקל עליהם באופן משמעותי להגן ולהפעיל כל אפליקציה וכל API, בכל מקום", הוסיף.
טכנולוגיית F5 יושבת בנתיב הנתונים של כמעט ממחצית מהיישומים בעולם, ומספקת את המיקום והמומחיות הייחודיים לספקי פתרונות התומכים בבינה מלאכותית שנהנים מרמת נתונים ללא תחרות. F5 Distributed Cloud Data Fabric החדשה היא פלטפורמת נתונים הממנפת את המיקום הייחודי של F5 בקו התעבורה של האפליקציות. צבירה של טלמטריה משירותי ענן מבוזרים, BIG-IP ו-NGINX יכולה להציג תובנות שאין שני להן, לייצר דוחות בזמן אמת, להפוך פעולות לאוטומטיות ולהפעיל סוכני AI.
ה-Distributed Cloud Data Fabric תשמש בסיס לפתרונות חדשניים המאפשרים ללקוחות להסתגל ולהגיב לאיומים בזמן אמת ולייצר תובנות כדי לסייע לצוותי IT ואבטחה מתוחים לקבל החלטות מושכלות יותר ולנקוט פעולות מהירות יותר.
שירות אחד כזה שיגיע מאוחר יותר השנה הוא F5 Distributed Cloud AI Assistant, המעניק ללקוחות את היכולת להשתמש בממשק שפה טבעית ליצירת הדמיות נתונים, זיהוי חריגות, שאילתות ויצירת תצורות מדיניות ויישום שלבי תיקון. עוזר AI מבוזר בענן ישמש גם כמנהל תמיכת לקוחות משובץ, ויאפשר ללקוחות לשאול שאלות ולקבל המלצות המבוססות על הדרכת מודלים של מאגרי ידע שלמים של מוצרים.
שירותי הענן המבוזרים עם פתרון אבטחת ה-API ל-AI המקיף והבשל ביותר בתעשייה מכיוון ש-AI מניעה צמיחה בכמות האפליקציות ובממשקי API, היא מוסיפה אתגרי אבטחה חדשים ומשמעותיים שארגונים חייבים לפתור.
חוויות דיגיטליות חדשות מבוססות בינה מלאכותית מופצות עם שילוב של מקורות נתונים, מודלים ושירותים הפרוסים על פני סביבות מקומיות, ענן ונקודות קצה, כולם מחוברים על ידי רשת של ממשקי API. ההגנה על חיבורי ה-API האלו והנתונים שעוברים דרכם היא אתגר האבטחה הקריטי שחברות צריכות להתמודד אתו כשהן פורסות יותר שירותים התומכים בבינה מלאכותית.
כדי להתמודד עם אתגר זה, שירותי ענן מבוזרים יציעו כעת את פתרון האבטחה המקיף ביותר בתעשייה, המוכן ל-AI. כיום, חברות נאלצות להשתמש בערכות כלים וביכולות שונות כדי לאבטח את ממשקי ה-API שלהן בזמן הבנייה ובזמן הריצה. הוספת היכולות שנרכשו לאחרונה מחברת אבטחת ה-API  הישראלית, Wib, מאפשרת זיהוי נקודות תורפה וצפייה בתהליכי פיתוח יישומים, ומבטיחה כי הסיכונים מזוהים ומדיניות מיושמת לפני שה-API נכנסים לייצור.
בתקופה שבה אבטחת API מעולם לא הייתה חשובה ומורכבת יותר, F5 מבטל את הצורך של לקוחות לשלם ולנהל פתרונות אבטחה נפרדים של API על ידי מתן גילוי, בדיקות, ניהול תנוחה והגנה על API - הכל בפלטפורמה אחת .
שירותי ענן מבוזרים מציעים את היתרונות הבאים של פתרון אבטחת API מלא במחזור החיים: חלון סיכון מופחת מאוד עבור ממשקי API חדשים, באמצעות זיהוי נקודות תורפה ואכיפה של מפרטים קפדניים ומדויקים לפני שהם נכנסים לייצור.
בנוסף לכך, הנחיית ממשל ברורה, עם תקנים בזמן אמת ודיווח תאימות לרגולציה עבור צוותי תפעול אבטחה ו-CISO. גילוי API, כולל ממשקי API של צד שלישי ולא מנוהלים בקוד אפליקציה, בנכסי אינטרנט ציבוריים, או בהתייחסות בטלמטריית אפליקציה. פתרון יחיד הן לגילוי API והן לאכיפה של פרוטוקולים, מדיניות ותצורות מקוד ועד זמן ריצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה