השוק

"סלברייט" ברבעון חזק: "עקפנו את היעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו"

חברת "סלברייט" פרסמה את תוצאות דו"ח הרבעון הרביעי שלה לשנת 2023.  יוסי כרמיל, מנכ"ל החברה: "סלברייט רושמת ביצועים מעולים לשנת 2023 עם תוצאות מצוינות לרבעון הרביעי המאופיינות בצמיחה חזקה של השורה העליונה"
מערכת ice | 
יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט (צילום גבע טלמור)
חברת "סלברייט", מובילה עולמית בפתרונות פרימיום לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי, דיווחה כי היום (חמישי) פרסמה  דו"ח הרבעון הרביעי שלה לשנת 2023, אשר מציג את התוצאות הכספיות לשלושת החודשים ושנים עשר החודשים שהסתיימו בסוף חודש דצמבר.  
על פי ממצאי הדו"ח לשנת 2023, נרשם שיא בהכנסות אשר מסתכם ב-93 מיליון דולר, מדובר בעלייה של 26% לעומת שנה קודמת, בעיקר הודות לצמיחה של 26% בהכנסות ממנויים.
בגזרת הרווחים לפני ריבית (EBITDA), נרשם כי הסכום שנקבע הוא 22.7 מיליון דולר והרווח השולי המתואם בגזרת EBITDA הוא 24.4%. עוד נמסר כי ביצועי שנת  2023, עוקפים את 'Rule of 45' עם גידול של 27% ב-ARR ו-19% שולי רווח EBITDA מתואם. עוד הודגש בדו"ח הרבעוני לשנת 2023, כי ההפסד הנקי מסתכם ב-14.6 מיליון דולר, הרווח הנקי עומד על 22 מיליון דולר.
יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, בירך על הנתונים החיוביים שהוצגו בדו"ח הרבעון הרביעי לשנת 2023: "סלברייט רושמת ביצועים מעולים לשנת 2023 עם תוצאות מצוינות לרבעון הרביעי המאופיינות בצמיחה חזקה של השורה העליונה, שיפור משמעותי ברווחיות שלנו, ותזרים מזומנים יציב כתוצאה מהפעילות".
בהמשך דבריו ציין מנכ"ל סלברייט: "עקפנו את היעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה, ועלינו מעל הסטטוס של Rule of 45 עם גידול של 27% ב-ARR ושולי רווח EBITDA מתואם של 19%. סלברייט פותחת את שנת 2024 כשהיא ממוצבת היטב למימוש מטרותיה האסטרטגיות, עם פלטפורמה מורחבת של Case-to-Closure (פלטפורמה לפענוח מהיר יותר של מקרי פשע) המאפשרת לנו לענות לצרכי החקירות הדיגיטליות 'מקצה לקצה' של לקוחותינו במגזר הציבורי והפרטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה