השוק

למרות השפעות המלחמה: הכנסות קשרי תעופה זינקו ל-225 מיליון דולר

ענקית התיירות הציגה את תוצאותיה הכספיות לשנת 2023, ורשמה רווח תפעולי של כ-12 מיליון דולר. ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה רשם עלייה של כ-17% ביחס לאשתקד. סמנכ"ל הכספים עמית זלדמן: "מקווים שההתאוששות תמשך ותתמוך בהמשך הצמיחה של החברה"
מערכת ice | 
קשרי תעופה (צילום freepik)
קשרי תעופה מציגה הערב (שלישי) את תוצאותיה הכספיות לשנת 2023. הכנסות החברה לאורך השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר הסתכמו בסך של כ-225 מיליון דולר לעומת סך של כ-210 מיליון דולר אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם בסך של כ-32 מיליון דולר לעומת סך של כ-31 מיליון דולר אשתקד. 
הרווח התפעולי של קשרי תעופה הסתכם בכ-12 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם בסך של כ- 9 מיליון דולר לעומת כ-7.3 מיליון דולר אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה שמר על רמתו משנה שעברה בסך של כ-6 מיליון דולר. הקבוצה מציגה תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת בסך של כ-9.8 מיליון דולר.
 
על פי גורמים בחברה, תוצאותיה מציגות גידול בתוצאות למרות הפגיעה בתוצאות הרבעון הרביעי עקב השפעת מלחמת חרבות ברזל על התוצאות. ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה, עלה והסתכם בכ-17  מיליון דולר – עליה של כ- 17% לעומת 31 בדצמבר 2022. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות הקבוצה בשנת 2023 נובע מחזרה מלאה לפעילות בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה הייתה פעילות חלקית עקב הסרת המגבלות על היציאה והכניסה לישראל, כתוצאה  מהשלכות נגיף הקורונה על פעילות הקבוצה, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022.
עמית זלדמן, סמנכ"ל הכספים של קשרי תעופה: "הקבוצה הצליחה להגדיל את מחזורי הפעילות ולשמור על יציבות בתוצאותיה לעומת שנת 2022 חרף השפעת מלחמת חרבות ברזל על תוצאות הקבוצה ברבעון הרביעי של השנה .ברבעון הראשון של שנת 2024, חלה עלייה הדרגתית בביקושים ואנו מקווים שההתאוששות תמשך ותתמוך בהמשך הצמיחה של החברה, תאיץ תהליכי פיתוח עסקי ותייצר ערך רב לבעלי המניות שלנו". 
 
ברבעון הרביעי הסתכם ההפסד המיוחס לבעלי מניות החברה בסך של כ-237 אלף דולר לעומת רווח של כ- 733 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בפעילות השוטפת בתשעת החודשים הראשונים של השנה אפשר לקבוצה לפרוע חלק מההלוואות לזמן ארוך מבנקים, בנוסף לתשלומים השוטפים וכן לחלק דיבידנד בסך של 3.6 מיליון דולר לעלי מניותיה בחודש מרץ 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה