השוק

דירוג מניות הקבלנים: זה הקבלן עם התשואה הטובה במרץ

לאט לאט מתחילה להתגבש מוסכמה בשוק ההון לפיה קבלנים נזילים עם קרקעות שנרכשו עד שנת 2021 יהיו ציר מרכזי בשיקום ביום שאחרי המלחמה ובשוק ההון נערכים לרגע הזה; דירוג מניות הקבלנים לחודש מרץ
ניצן כהן | 
מניות הקבלנים (צילום shutterstock, freepik)
שוק הנדל"ן נמצא במשבר זו עובדה. אבל בשוק ההון אף פעם לא מתמחרים את ההווה אלא אם אירוע חריג, בשוק ההון תמיד מתמחרים את העתיד ולכולם ברור שבתהליך השיקום ביום שאחרי המלחמה, הקבלנים ו/ או יזמי הנדל"ן עם יכולת בניה עצמית - יהיו ציר מרכזי בתהליך הזה.
צריך לזכור דבר נוסף, התהליך של יבוא עובדים לשוק הנדל"ן ממדינות כמו הודו יוצרים את התחושה שהחלפת עובדים שילונו באתרי הבניה ויעבדו ביעילות גדולה יותר מהעובדים הפלסטינאים יעשו טוב לענף ומכאן אנחנו רואים את המשקיעים בשוק ההון נערכים לרגע הזה ומצטיידים במניות של החברות שהם מעריכים שיהיו הנהנות העיקריות מהתהליך הזה.
 
צריך לזכור דבר נוסף כשאנחנו מדברים על עולם הקבלנים/ יזמי הנדל"ן והוא שהעולם שלהם מתחלק לשתי נקודות זמן. עד אי שם אמצע 2021 ואחרי התאריך הזה. וזה אומר שעד אמצע 2021 הם עוד רכשו קרקעות במחירים גבוהים, אבל סבירים. מעבר לכך הם רכשו קרקעות במחירים גבוהים ואולי אף גבוהים מידי.
אז אם אנחנו מנתחים את האירוע הזה כמו שרואים אותו בשוק ההון, הרי שכדאי להסתכל על ביצועי המניות של הקבלנים וזה הדירוג המלא לחודש מרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה