השוק

בשווי חצי מיליארד דולר: הסטארטאפ הישראלי נרכש בעסקת ענק

חברת Noname Security תימכר לחברת התוכנה האמריקנית אקמאי בסכום של חצי מיליארד דולר. עם זאת, חשוב לציין כי שווי החברה הישראלית עומד על סך מיליארד דולר, והרכישה התבצעה לאחר משא ומתן ארוך במיוחד בסיומו הוחלט על הסכום המדובר

מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הסטארטאפ הישראלי Noname security, אשר מתמחה באבטחת ממשקי תוכנה, נמכר לחברת התוכנה האמריקנית אקמאי, כפי שדווח בטקרנץ'. חשוב לציין כי החברה הישראלית מוערכת בשווי גדול הרבה יותר (מיליארד דולר), אך לאחר משא ומתן ארוך נסגרה העסקה המדוברת.
מנכ"ל הסטארטפ, עוז גולן, הקים אותו בשנת 2020 יחד עם חברו שי לוי, אשר הכירו במהלך השירות הצבאי. כשנה בלבד לאחר מכן, הסטרטאפ גייס סכום של 135 מיליון דולר בסבב הגיוסים השלישי במספר. החברה עצמה עוסקת באבטחה של "נקודות התורפה" של ממשקי תוכנה שונים. בעוד שחברות רבות מספקות הגנה פאסיבית וחלקית בלבד, Noname security יכול לבצע סריקות של כלל המערכות הקשורות לממשק ובכך לעדכן מראש האם קיימת פרצת אבטחה כלשהיא.
 
נזכיר כי רק לאחרונה דווח על שורת מינויים חדשים בחברה. יוסי דגן מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO), עינת עידן מונתה לתפקיד Chief of Staff ואריה שולומון מונה לתפקיד VP R&D של החברה. כחברי הנהלה בכירים, יוסי, עינת ואריה ידווחו ישירות לעוז גולן, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה