השוק

ישראכרט מינתה דירקטורית חדשה: דירקטוריון החברה ימנה 40% נשים

אסיפת בעלי המניות בישראכרט אישרה את הארכת כהונת דירקטוריון החברה והוסיפה אליו את נעמי שפירר בלפר, ובכך מונה דירקטוריון החברה 40% נשים; נזכיר כי ישראכרט נמצאת בנקודת זמן בה מבנה הבעלות עליה עוד לא הוגדר סופית ומכאן החשיבות בדירקטוריון חזק
ניצן כהן | 
רן עוז מנכ"ל ישראכרט (צילום פזית עוז, pixabay)
האסיפה הכללית של ישראכרט אישרה את הארכת כהונת הדירקטוריון והוסיפה לו את נעמי שפירר בלפר כך שבסך הכל מונה הדירקטוריון כרגע 40% נשים. לד"ר שפירר בלפר ניסיון רב במערכת הפיננסית וכיום היא מנהלת את מרכז הראל לחקר שוק ההון באוניברסיטת תל אביב, מרצה במוסדות אקדמיים ובעברה שימשה בתפקידים ניהוליים במערכת הבנקאית.
נזכיר כי ישראכרט  עברה בשנים האחרונות שורה של טלטלות במישור מבנה הבעלות עליה, הטלטלות האלה לא הפריעו להנהלת החברה ולדירקטוריון לשמור על מעמדה של החברה כחברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל וזה הישג לאור העובדה שהחברה עברה מהבעלות של בנק הפועלים, לבעלות ציבורית, ממנה למאבק שליטה בין מנורה מבטחים להראל וכעת היא חזרה להיות ציבורית כשאיש העסקים דורי נאווי לוטש אליה עיניים.
 
באופן עקרוני איש העסקים דורי נאווי שמתמחה בניכוי תשלומים מעוניין לרכוש את השליטה בחברה אבל בנק ישראל סירב להעניק לו את ההיתר מאחר והוא מחזיק "רק" ב-5% מהחברה. נאווי יצטרך להגדיל משמעותית את ההחזקות שלו בישראכרט כדי להגיש בקשה נוספת לבנק ישראל.
יחד עם זאת, נראה כי בשלב הזה של הדברים ישראכרט מחזקת את הדירקטוריון שלה בדמויות בעלות מומחיות פיננסית כדי להתמודד טוב יותר עם הניסיונות החוזרים ונשנים של גורמים עסקים לרכוש את הבעלות החברה. הדירקטוריון יצטרך להמליץ אם להסכים לרכישת החברה אם להמליץ שלא וכל זאת בטווח בו צריך להמשיך בעסקים ולבצר את מעמדה כחברה הגדולה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה