השוק

מיקרוסופט הכתה את התחזיות - ההכנסות זינקו ב-17%: "עידן חדש"

בית התוכנה הציג את תוצאותיו הכספיות לרבעון החולף, שכוללות עלייה של 20% ברווח הנקי - שעומד על 21.9 מיליארד דולר. הנתונים הכו את תחזיות האנליסטים, כאשר החברה נסחרת לפי שווי של כ-3 טריליון דולר, והיא הגדולה בעולם במונחי שווי שוק. סגן הנשיא: "ממשיכים לראות ביקוש גובר אצל הלקוחות"
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
בית התוכנה מיקרוסופט הציג את תוצאותיו הכספיות לרבעון החולף, ורשם זינוק של 17% בהכנסות ל-61.9 מיליארד דולר ביחס לרבעון המקביל אשתקד. חברת הביג-טק רשמה עלייה של 20% ברווח הנקי ל-21.9 מיליארד דולר. בהודעה שפרסמה אמש (חמישי) לכלי התקשורת ציינה החברה כי הצליחה להכות את תחזיות האנליסטים המוקדמות.
התחזיות ציפו להכנסות רבעוניות של 60.8 מיליארד דולר ולרווח נמוך מעט יותר, כאשר הצפי היה לרווח של 2.83 דולר למניה לעומת הרווח בפועל שעמד על 2.94 דולר למניה. מניית מיקרוסופט זינקה ב-4.5% במסחר המאוחר. חברת הענק נסחרת לפי שווי של כ-3 טריליון דולר והיא החברה הגדולה בעולם במונחי שווי שוק.
 
"מיקרוסופט קופיילוט מבשרים על עידן חדש של בינה מלאכותית טרנספורמטיבית", אמר סאטיה נאדלה, יו"ר ומנכ"ל מיקרוסופט. "אנחנו ומביאים לתוצאות עסקיות טובות יותר בכל תפקיד ותעשייה". ברט איברסן, סגן נשיא מיקרוסופט לקשרי משקיעים לרויטרס מסר כי "אנחנו ממשיכים לראות ביקוש גובר אצל הלקוחות, ולכן אנו דואגים להרחיב את הקיבולת הזמינה שלנו בהתאם".
ההכנסות מיחידת הענן Intelligent של מיקרוסופט, המאכלסת את פלטפורמת מחשוב הענן Azure, עלו ל-26.7 מיליארד דולר, מעבר לציפיות האנליסטים של 26.24 מיליארד דולר, ההכנסות של יחידת מחשוב אישי גדלו ב-17% ל-15.6 מיליארד דולר, מעבר לציפיות האנליסטים של 15.08 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה