השוק

שרשרת רכישות ואקזיט מהיר אחד בעולם טכנולוגיות השיווק ושימור הלקוחות

חברת אמרסיס שנוסדה ע"י חגי הרטמן ויוסף אהורנר רוכשת את לויאלסיס הצעירה בהובלת יניב כספי ומיכאל פיש, זאת במקביל להודעת ענקית התוכנה SAP על רכישת אמרסיס
כפיר אדר | 
חגי הרטמן, ממייסדי אמרסיס (צילום אמרסיס)
אמרסיס הודיעה היום (ראשון) על רכישתה של חברת הסטארט-אפ לויאלסיס המפתחת פתרונות מתקדמים בתחום שימור ותגמול לקוחות למותגים. עסקת הרכישה צפויה להסגר ברבעון האחרון של 2020, במקביל לרכישת אמרסיס על ידי ענקית התוכנה SAP.
לויאלסיס, שנוסדה ב-2018 בהובלת היזמים יניב כספי ומיכאל פיש. החברה מאוגדת באוסטריה, ובעלת משרד בישראל, בו יושבים צוותי תמיכה ופיתוח. בעקבות הרכישה, בכוונת החברה לגייס אנשי פיתוח נוספים לסניף הישראלי. שרשרת הרכישות מייצגת את הגידול שחל בשנים האחרונות באימוץ של טכנולוגיות מעולמות המרקטינג שמאפשרות למותגים לייצר ללקוחותיהם חוויה מותאמת אישית באונליין ובאופליין ואשר ממקסמות את הערך ויכולת השימור של כל לקוח, בדומה לפתרון של חברת לויאלסיס.
הצורך בשימור לקוחות ושיפור חווית הרכישה התחזק עוד יותר לאור פרוץ מגפת הקורונה וחוסר היציבות הכלכלית שדורשת ממותגים לגלות יצירתיות ולייצר קשר ונאמנות לקוח גם במרחב הדיגיטלי.
אוהד הכט, מנכ"ל אמרסיס, אמר: "החלטת אמרסיס לרכוש את לויאלסיס הגיעה לאחר שיתוף פעולה עסקי וטכנולוגי מוצלח מאוד בין שתי החברות. אנו שמחים לקחת את העבודה המשותפת צעד אחד קדימה ולהמשיך ולספק ללקוחותינו את הפלטפורמה המתקדמת ביותר בשוק".
חגי הרטמן, מייסד ומנהל חדשנות באמרסיס, אמר לאחר הרכישה: "הצורך בשימור לקוחות ומיקסום הערך שלהם לחברות מעולם לא היה חשוב יותר מאשר בימים אלה. הסינרגיה בין הפתרון של לויאלסיס לפלטפורמה של אמרסיס מאפשרת לאנשי שיווק לקחת את פתרונות שימור ותגמול הלקוחות צעד גדול קדימה, עם חווית לקוח טובה יותר ומותאמת אישית בכל אינטראקציה של הלקוח עם בית העסק".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה