השוק

הישראלים ישמחו להכיר: המיליארדים ההודים שכבשו את פסגת העסקים במזה"ת

יו"ר קבוצת Lulu, בעלי קבוצת לנדמרק ובעיקר דור צעיר ומבטיח של בכירים בכלכלה ההודית נכנסו לרשימה יוקרתית של 30 אנשי העסקים הבכירים במזרח התיכון שבסיסם באיחוד האמירויות. קבלו הכרות קצרה
כפיר אדר | 
עסקים (צילום freepik)
פורבס 'המזרח התיכון' חשף את רשימת אנשי העסקים המובילים ביותר במזרח התיכון, והכיר בהישגיהם של מנהיגי הכלכלה ההודים המצליחים ביותר בעולם הערבי. הרשימה המונה 30 חברים נשלטת על ידי אנשי עסקים שבסיסם באיחוד האמירויות, וכמעט מחציתם מגיעים ממדינת קראלה ההודית. נראה שאנשי העסקים בישראל, שמגלים לאחרונה עניין מתגבר בכלכלת מדינות המפרץ, ישמחו במיוחד להכיר אותם.
בראש הרשימה נמצא יוסוף עלי מא, יו"ר קבוצת Lulu ואחריו רנוקה ג'גטיאני מקבוצת לנדמרק, סאני וארקי מ-GEMS Education, סוניל וסוואני, ראווי פילאי, פיאנסי מנון וד"ר שמשר ויאליל. אף על פי שהרשימה נשלטת על ידי מנהיגים ותיקים, הכללתם של בעלי עסקים מהדור החדש כמו אדיב אחמד מ-Lulu Financial Holdings היא הכרה נהדרת עבור מובילי המגזר העסקי בהודו, המשפיעם על כלכלת המזרח התיכון.
על פי הסקירה, שמונה מיליארדרים ממוצא הודי ממוקמים במזרח התיכון, וכמה מהמותגים הגדולים ביותר, נוסדו על ידי גורמים הודים המופיעים ברשימת פורבס, כולל Lulu Hypermarket, שבבעלות המיליארדר יוסוף עלי. מהדורת 2021 של הרשימה כללה מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים כמו קמעונאות, תעשייה, בריאות, בנקאות ופיננסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה