השוק

לא מחכים לממשלה: קבוצת ביג תפתח את שעריה כבר ביום ראשון, "משרד הבריאות בהיסטריה"

רשת מרכזי הקניות הגדולה תפתח את החנויות במתחם כבר ביום ראשון הקרוב. במכתב שהפיץ מנכ''ל הרשת, חי גאליס לשוכרים נכתב כי הסגר נגמר ביום שישי הקרוב, וכי השוכרים נדרשים לשלם החל מהחודש שכר דירה כפי שהיה טרם הסגר
ארנולד נטייב |  1
קניות (צילום ביג מרכזי קניות)
רשת מרכזי הקניות ביג הודיעה היום (רביעי), כי תפתח את החנויות במתחם כבר ביום ראשון. במכתב שהפיץ מנכ''ל הרשת, חי גאליס לשוכרים נכתב כי הסגר נגמר ביום שישי הקרוב, וכי השוכרים נדרשים לשלם החל מהחודש שכר דירה כפי שהיה טרם הסגר. יחד עם זאת, עדיין לא ברור מתי הסגר צפוי להסתיים, כאשר הממשלה צפויה להחליט היום על המשך הסגר עד יום ראשון לפחות. 
בפתח המכתב כתב גאליס: "לאורך המשבר, אף גורם ממשלתי לא תמך בנוף, אך אנחנו ראינו חשיבות לתמוך בכם, השוכרים. לא כי היינו חייבים, לא כי מישהו אילץ אותנו – בחרנו בכך. בחרנו מהיום הראשון למשבר הזה, אי שם באמצע מרץ 2020, לחשוב רחוק ולראות איך יוצרים סביבה שתאפשר ליותר בעלי עסקים שמחזיקים חנויות בביג לשרוד איתנו את המשבר ולהמשיך קדימה בכל הכוח. אנחנו שמחים שכולכם עדיין עמנו ודווקא בימים כאלה ממשיכים להתפתח איתנו ולהצטרף למרכזי ביג החדשים שנמצאים בפיתוח מואץ".
גאליס ניצל את המכתב כדי לתקוף את הממשלה ומשרד הבריאות: "על פי החלטת הממשלה כרגע, הסגר הנוכחי מסתיים ביום שישי הקרוב. המסחר כולו אמור היה להיפתח כפי שהובטח לנו על ידי חברי הממשלה, וכך נעשה – נפתח. משרד הבריאות מנפנף בנתונים סלקטיביים בשביל לקדם את האג'נדה ההיסטרית שלו לסגר ללא גבולות, אך בפועל אין כל סגר ברחובות, אין אכיפה איפה שצריך כפי שראינו כולנו השבוע. זה ברור וידוע, כפי שהוכח באופן חד-משמעי מהפארסה שנקראה 'ריסון מהודק', שההדבקה בחנויות מועטה וכללי התו הסגול נשמרים בקפדנות בחנויות".
בסיום המכתב כתב: "לפיכך, החל מיום ראשון ה-7.2, נאפשר פתיחת חנויות במרכזי ביג, ונדרוש לשלם שכר דירה ודמי ניהול במלואם, על פי החוזה שבתוקף מכולם!!!". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו עם שכל
    סוף סוף 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, נבוא כולנו לקנות אצליכם וניתן לכם יד. שהממשלה תפסיק לקשקש במוח!! בחנויות לא נדבקים
    סגור