השוק

מאסק ממשיך להסתבך: המשטרה תערוך חיפוש במשרדי טסלה

התאונה הטראגית של רכב טסלה בסוף השבוע האחרון ממשיכה לסבך את אילון מאסק, המשטרה לא מקבלת את גרסת המנכ"ל ותערוך חיפוש במשרדי טסלה כדי להבין מה גרם לתאונה בה נהרגו שני נוסעים
עמיאל ירחי | 
צילום אייס
חברת טסלה ממשיכה להסתבך, אחרי שבסוף השבוע שני אזרחים אמריקאים מצאו את מותם בתאונה הטראגית של הרכב האוטונומי המנכ"ל אילון מאסק צייץ בטוויטר שהתאונה לא קשורה לפונקציית הנהג האוטומטי ונבעה מסיבת אחרות, אלא שבמשטרה לא מקבלים את גרסתו של מאסק וממשיכים בחקירה.
 
במשטרת טקסס מתכוונים להגיש היום (שלישי) צווי חיפוש נגד טסלה כדי לחשוף את האמת מאחורי התאונה הטראגית, המשטרה גם החרימה את שרתי החברה, הצעדים ננקטים בין היתר משום שנתוני הנהיגה מועברים לחברה ובכך מנסה המשטרה להתחקות אחרי סיבת התאונה. התאונה התרחשה ליד יוסטון בזמן שהמכונית נסעה במהירות גבוהה.
בצל הוויכוח בין המשטרה שטוענת כי ישנם עדויות כי לא היה נהג על ההגה לבין מאסק שטוען שמערכת הנהיגה האוטונומית לא גרמה לתאונה, מניית טסלה יורדת עוד לפני שנחשפת הסיבה לתאונה ה28 במספר בקרב רכבי טסלה, הירידה של המנייה שולית ביחס לזינוק של המנייה שבין 2010 ל2021 עלתה מ4 דולר למנייה אל אזור ה-740 דולר למניה עם שיא של 900 דולר למנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה