השוק

כמה עולה שמלת ערב של רותם סלע?

ויצו, eBay וגט דליברי בשיתוף פעולה לקראת יום המאבק באלימות נגד נשים. איזה פריט של בר רפאלי, דני אבדיה ורותם סלע תוכלו לרכוש?

מערכת ice | 
רותם סלע (צילום מויקיפדיה)
שמלת יום ההולדת ה-30 של בר רפאלי, כובע חתום של דני אבדיה, שמלת ערב של רותם סלע, חולצה של עומר אדם ונעליי נייק במהדורה מיוחדת של אהרוני. אלה הם רק חלק מהפריטים המיוחדים שתרמו שחקנים, דוגמניות, זמרים ומובילות דעת קהל למיזם של ויצו עם eBay ובשיתוף חברת גט דליברי.
המיזם נועד כדי להגביר את המודעות ולאסוף כספים לטובת נשים שנפגעו מאלימות בביתן. שורה של מפורסמים התגייסו לטובת המטרה ותרמו פריט אישי בעל ערך מיוחד עבורם. בין היתר: גלית גוטמן, ריטה, נועה תשבי, אגם רודברג, מירי בוהדנה, ציון ברוך, נינט, מאיה ורטהיימר, פאולה רוזנברג ועוד.
הפריטים יהיו זמינים החל ממחר (רביעי) למשך שבוע למכירה פומבית ויישלחו לבתי הרוכשים באמצעות חברת גט דליברי. כספי התרומות יהפכו לתווי קניה שיועברו לנשים במקלטים או יוצאות מקלטים.
מיקי סוקולובסקי, דובר eBay ישראל: "כחברה שחרטה על דגלה את ערכי המעורבות והתרומה לקהילה, אנו בeBay- גאים להוביל יחד עם ויצו את הפרויקט החשוב הזה. אנו מאמינים כי מוטלת אחריות על כלל הציבור לעשות הכל למיגור האלימות כפי שראינו בשנים האחרונות, וקוראים לציבור הישראלי, שכבר נמצא בהמוניו במהלך חודש נובמבר באונליין, להגיע לחנות המשותפת שלנו, לתרום למטרה חשובה זאת ואף להרוויח על הדרך פריט מיוחד"

חולצה של עומר אדם שעומדת למכירה
רבקה נוימן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בויצו: "נשים נפגעות אלימות בישראל סופגות פגיעה פעמיים: האחת, בתוך ביתן. השנייה, מחוצה לו, כשהמדינה מפקירה אותן לגורלן במיעוט משאבי שיקום, אכיפה קלושה, מערכת משפט סלחנית ועוד. לכאן נכנסת הערבות ההדדית שלנו: ויצו, כארגון מוביל במגזר השלישי, לקחה על עצמה להוביל שינוי אמיתי – גם תודעתי. אנחנו מקדישות את כל השנה לנושא שבנפשנו וקוראות לציבור להצטרף אלינו לפחות ל-72 השעות הקרובות."
עופר אורינגר, מנהל לקוחות אסטרטגיים ב :Gett Delivery"אנו נרגשים לקחת חלק בפעילות כה חשובה ומשמעותית אשר מהווה הזדמנות להעלאת המודעות למצב הבלתי סביר של נשים שמבקשות את הדבר האלמנטרי ביותר - חיים טובים ובטוחים עבורן ועבור ילדיהן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה